کاربرد دستگاه آب میوه گیری : فروشگاه تجهیزات

آب میوه یکی از نوشیدنی های رایج مردم دنیاست که سرشار از انواع ویتامین ها و املاح بوده و ارزش غذایی بسیار بالایی دارد. به همین دلیل مصرف آبمیوه روز به روز در حال افزایش است که توسط دستگاه آب میوه گیری از میوه ها گرفته می شود. خرید آب میوه گیری را از طریق سایت انجام دهید. 

امروزه دستگاه آب میوه گیری یکی از وسایل برقی پر کاربرد به شمار می رود که که در عرض چند دقیقه به راحتی حجم بالایی از میوه ها را به بهترین شکل آبگیری می کند. این دستگاه تقریبا در هر خانه ای مورد استفاده قرار می گیرد و از وسايل ضروری در آبمیوه فروشی، بستنی فروشی، باشگاه، کافی شاپ، هتل و رستوران به شمار می رود.

بر اساس تحقیقات و یافته های باستان شناسان، انسان ها حدود ۷۰ سال قبل از میلاد علاقه به نوشیدن آب‌میوه داشتند که با شیوه های ابتدایی آب میوه ها را می گرفتند.  

آشنایی با انواع آب میوه گیری : فروشگاه تجهیزات

دستگاه های آب میوه گیری به دو صورت دستی و برقی تولید می شوند و دارای کاربرد خانگی و صنعتی می باشند. 

  • آب میوه گیری دستی

مدلهای دستی معمولا برای گرفتن آب مرکبات و یا آب انار استفاده می شوند و بدون نیاز به برق یا باتری به راحتی و با کمترین زحمت آب میوه ها را می گیرند. جنس این دستگاه ها از آلومینیوم می باشد و در برابر فشارهایی که هنگام آب گیری به آنها وارد می شود، مقاومت بالایی دارند.

  • آب میوه گیری خانگی

این دستگاه ها به صورت تک کاره و یا چند کاره تولید می شوند که آب میوه گیری های چندکاره کارایی و قابلیت های بیشتری دارند و میتوانند علاوه بر گرفتن آب میوه ها، غذا ساز و آسیاب کن نیز باشند.

  • آب میوه گیری صنعتی

این محصولات نسبت به مدلهای خانگی هم ابعاد بزرگ تری دارند و هم از قدرت بیشتری برخوردار هستند، بطوریکه برخی از مدلهای آب میوه گیری صنعتی قابلیت آبگیری تا 100 کیلوگرم یا بیشتر را دارند. آب میوه گیری های صنعتی با کارکرد اتوماتیک، آب میوه ها را به طور کامل می‌گیرند و استفاده از دست را به حداقل می‌رسانند.

این دستگاه ها به شکل رومیزی و ایستاده تولید می شوند و جنس بدنه آنها معمولا از استیل یا آلومینیوم می باشد. کلیه قطعات دستگاه‌های آب میوه گیری از نوع آلیاژ ضدزنگ و مقاوم در برابر اسیدهای موجود در میوه ها ساخته می شوند. خرید آبمیوه گیری صنعتی را از سایت با بهترین کیفیت انجام دهید.

آب میوه گیری های صنعتی دارای یک قسمت ورودی برای ریختن انواع میوه و صیفی‌جات به داخل دستگاه می باشند. پس از آبگیری و جدا شدن تفاله‌های میوه، آب آنها از قسمت خروجی دستگاه خارج می‌شود.

دستگاه‌های آب میوه گیری صنعتی بر مبنای نوع میوه‌ای که آبگیری می‌کنند، به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند و عملکرد متفاوتی دارند. از پر مصرف ترین آنها می توان به آبلیمو گیر، آب گوجه گیر، آبغوره گیر، آب هویج گیر، آب پرتقال گیر و آب انار گیر اشاره نمود که هر یک از این دستگاه‌ها برای آبگیری میوه‌هایی که تا حدودی مشابه یکدیگر هستند نیز استفاده می شوند.

مزایای استفاده از دستگاه های آب میوه گیری صنعتی : فروشگاه تجهیزات

  • بهداشتی بودن آب میوه به دلیل عدم دخالت دست
  • صرفه جویی در هزینه‌ها و زمان به علت سرعت بالا
  • امکان استفاده‌ مداوم و بی وقفه بدون داغ شدن دستگاه
  • حفظ کیفیت و ویتامینهای آب میوه ها به دلیل عملکرد فوق‌العاده

 معتبرترین برندهای دستگاه آب میوه گیری برقی را از فروشگاه تجهیزات بخواهید.

فروشگاه تجهیزات 

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 129
نمایش همه
علاقه مندی ها ()