ویدئو پروژکتور یک دستگاه از دسته بندی تجهیزات دیجیتالی محسوب می شود که از گذشته تا کنون همچنان کاربری آن را در محیط های مختلف می توان ملاحظه نمود. انتخاب ویدئو پروژکتور به نوع کاربری شما وابستگی دارد چون متناسب با محیط های کوچک و یا بزرگ می بایست ویدئو پروژکتور مناسبی را تهیه نمائد. متناسب با سالن های بزرگ کنفرانس توصیه می کنیم ویدئو پروژکتوری که دارای صفحه نمایشگر بزرگ تر است را انتخاب نمائید. ضمن آنکه بایستی میزان کنتراست و رزولوشن قابل قبول داشته باشد. جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر می توانید به سایت مرکز فروش ویدئو پروژکتور نیزار کالا مراجعه نمائید. از میان محصولات موجود، مناسب ترین ویدئو پروژکتور را خریداری نمائید.

سفارش آنلاین ویدئو پروژکتور پرتابل

همانطور که می دانید فاکتورهای متعددی در خصوص انتخاب ویدئو پروژکتور دخیل می باشد که این مسئله باعث گردیده تا افرادی که قصد تهیۀ این دستگاه را دارند، کمی سردرگم شوند ولی در ادامۀ پست تلاش می کنیم تا شما را با این نکات مهم آشنا سازیم.

ابعاد، وزن، نوع لنز و لامپ پروژکتور، وضوح تصویر، طول عمر لامپ، تجهیز بودن به باتری داخلی، شدت روشنایی، نسبت تصویر، حداکثر فاصلۀ دستگاه با پرده نمایشگر، ابعاد نمایشگر، نحوۀ اتصال و به کارگیر دستگاه، نوع پورت های ورودی و خروجی دستگاه، میزان مصرف برق، اقلام همراه دستگاه و ... برخی از مواردی هستند که زمان خرید ویدئو بایستی از سوی افراد در نظر گرفته شود.

ضمن آنکه خیلی از افراد برای محیط منزل به دنبال خرید ویدئو پروژکتور جیبی با قابلیت های پیشرفته هستند که بتوانند یک سینمای خانگی برای اعضای خانواده فراهم آورند. جهت تأمین انواع ویدئو پروژکتور پیشرفته می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نموده و از میان محصولات، کاربردی ترین پروژکتور را همراه با گارانتی معتبر به صورت آنلاین خریداری نمائید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 165
نمایش همه
علاقه مندی ها ()