شارژ گوی زانتیا توسط افراد متخصص قابل اجرا می باشد. خودروی زانتیا به دلیل نوع سیستم تعلیقی که از آن برخوردار است نسبت به دیگر خودروهای سواری متمایز می باشد و باعث گردیده خیلی از افراد طرفدار این اتومبیل باشند. گوی یکی از اجزای اصلی سیستم تعلیق این خودرو محسوب می شود که نقش قابل توجهی بر عملکرد خودرو هنگام عبور از دست اندازها دارد.  خدمات شارژ گوی زانتیا با استفاده از ابزارآلات و تجهیزات مخصوص انجام می پذیرد که می توانید از خدمات حرفه ای تعمیرگاه زانتیا رهام بهره مند گردید.

شارژ گوی زانتیا در تهران

گوی هیدروپنوماتیکی در سیستم تعلیق خودرو جایگزین سیستم فنربندی ساده شده است و با استفاده از دیافراگم به دو بخش مجزا تفکیک شده است. قسمت بالای گوی با گاز نیتروژن و بخش زیرین آن با روغن LHM پر می شوند. هدف از به کارگیری این گوی در سیستم تعلیق، کاهش لرزش خودرو هنگام عبور از سطوح ناهموار و دست انداز می باشد. بنابراین با افزایش عمر خودرو ، به صورت دوره ای بایستی نسبت به شارژ گوی زانتیا توسط تعمیرگاه های معتبر اقدام نمائید.

انجام شارژ گوی زانتیا به صورت دوره ای، می تواند به شما کمک کند تا از عملکرد بالای سیستم تعلیق بهره مند گردید. بدین ترتیب طول عمر خودرو و هزینۀ نگهداری از زانتیا به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کند. نکتۀ مهمی که در اینجا وجود دارد، عدم به موقع شارژ گوی زانتیا می تواند در بلند مدت، صدمات جدی تر به دیگر قطعات اصلی سیستم تعلیق زانتیا وارد نماید. به همین دلیل متخصصین این امر به دارندگان خودروی زانتیا توصیه می کنند که انجام شارژ گوی زانتیا را به تعویق نیاندازند.

جهت دریافت خدمات تخصصی در حوزۀ تعمیرات خودروی زانتیا می توانید با  تعمیرگاه زانتیا رهام تماس حاصل نموده و پس از هماهنگی با کارشناسان، به صورت حضوری به محل مراجعه نمائید. ضمن آنکه می توانید از هزینۀ شارژ گوی زانتیا مطلع گردید.

 تعمیرگاه زانتیا رهام

آدرس: تهران ، یادگار جنوب به شمال ، بعد از پمپ بنزین فرحزاد ، اولین خروجی فرحزاد ، رو به روی گلبرگ 2 ، تعمیرگاه زانتیا روهام

تلفن تماس: 09121344863

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 151
نمایش همه
علاقه مندی ها ()