ویدئو پروژکتور یکی از کاربردی ترین دستگاه هایی است که موضوع اصلی این مقاله را به خود اختصاص داده است. تعدادی از افراد به دلیل عدم دانش کافی نسبت به ویژگی های این دستگاه، نمی توانند پروجکشن مناسبی را برای محیط های مختلف خریداری نمایند. همانطور که می دانید هر دستگاهی برای کاربری خاص خود طراحی شده اند. این مسئله نه تنها بر روی بهره وری دستگاه تأثیرگذار می باشد، بلکه هزینۀ مضاعفی را به شخص متحمل می کند. مرکز  فروش ویدئو پروژکتور نیزار کالا از تولید کنندگان مطرح در زمینۀ ساخت دستگاه های ویدئو پروژکتور در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. بدین ترتیب متناسب با نیاز مشتریان، توانسته اند محصولاتی با قابلیت های جدید تولید و عرضه نمایند.

فاکتورهای  مهم خرید ویدئو پروژکتور

اگر در پی خرید ویدئو پروژکتور هستید، توصیه می کنیم مواردی منجمله : ابعاد و وزن دستگاه، نوع اتصالات، میزان رزولوشن تصویر، نسبت تصویر، قابلیت نمایش تصاویر فول اچ دی و سه بعدی، سایز نمایشگر، میزان فاصله تا پرده نمایشگر، مقدار رزولوشن نمایشگر، میزان کنتراست، وضوح تصویر، شدت روشنایی و ... را در نظر بگیرید.

بدون شک کاربرد ویدئو پروژکتور را در محیط های مختلف منجمله اتاق کنفرانس، سالن های اجتماعات، منازل، مدارس، دانشگاه ها، سینما، همایش ها و ... ملاحظه نموده اید. بدین ترتیب از نزدیک با این دستگاه آشنا هستید و برخی از مواقع جهت ارائه کنفرانس با ویدئو پروژکتور تنظیمات ابعاد و میزان روشنایی تصویر را انجام داده اید. از این رو سطح اطلاعات بیشتری نسبت به این دستگاه دارید که می توانید متناسب با نوع کاربری که در محیط های مختلف از این دستگاه استفاده می شود، ویدئو پروژکتور با سیستم عامل اندروید را انتخاب و خریداری نمائید. نسل جدید دستگاه های ویدئو پروژکتور دارای قابلیت اتصال بدون کابل با امواج وای فای را دارند، ضمن آنکه مجهز به پورت های HDMI و USB هستند و بدین ترتیب می توان به اکثر دستگاه های دیجیتالی متصل نمود. جهت بررسی بیشتر و سفارش آنلاین  خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی  می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 145
نمایش همه
علاقه مندی ها ()