باسکول فروشگاهی: همانطور که از نام آن پیداست این نوع باسکول در فروشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و توانایی تحمل و نمایش وزن تا ۵۰۰ کیلو گرم را دارا می‌باشد.

باسکول صنعتی: در حالت کلی همانند باسکول فروشگاهی است و تفاوت‌ آن با باسکول فروشگاهی در مواد مقاوم‌تر مورد استفاده شده، ابعاد و میزان ظرفیت است. این نوع باسکول به جای بیشتری نسبت به باسکول فروشگاهی نیاز دارد. فروش باسکول از طریق سایت انجام می گیرد. 

باسکول آویز: این نوع باسکول‌ها از سقف‌ آویزان می‌شوند و بالاتر از سطح زمین فرایند توزین را انجام می دهند.

باسکول نفرکش: این باسکول ها امکان اندازه گیری و بررسی تناسب اندام بهتر را برای افراد فراهم می آورند و معمولا در باشگاه ها و مراکز درمانی استفاده می شوند.

باسکول پزشکی: این باسکولها در بیمارستانها و کلینیک های پزشکی جهت وزن کردن بیماران مخصوصا آنهایی که توان نشستن ندارند مورد استفاده قرار می گیرند. از انواع باسکول های پزشکی میتوان به باسکول قد و وزن، باسکول ویلچری، باسکول واکری و باسکول تختی اشاره کرد.

باسکول جاده ای: از بزرگترین و صنعتی ترین باسکول ها که برای محاسبه وزن بار در خودروهای سبک و سنگین مانند کامیون ها، تریلرها و واگن های باربری طراحی و تولید شده است.

باسکول دامکش: این باسکولها جهت وزن کشی چارپایان تولید می شوند که معمولا دور تا دور بدنه دارای حفاظ می باشد تا وقتی که دامها برای توزین داخل محفظه قرار می گیرند کاملا ثابت باشند.

خرید باسکول مناسب : فروشگاه تجهیزات

چنانچه قصد خرید باسکول را دارید بعد از انتخاب نوع مناسب باید به ابعاد، ظرفیت، دقت، کیفیت و جنس بدنه و قطعات، برند باسکول و قیمت آن توجه داشته باشید.

فروشگاه تجهیزات مرکز فروش انواع باسکول

با مراجعه به سایت فروشگاه تجهیزات می توانید مدلهای مختلف انواع باسکول ها را مورد ارزیابی قرار دهید و با مطالعه مشخصات فنی و ویژگیهای آنها دستگاهی مناسب با زمینه فعالیتتان را انتخاب کنید. تمامی باسکول های موجود در فروشگاه تجهیزات از بهترین برندها می باشند.

باسکول چیست و چه کاربردی دارد : فروشگاه تجهیزات

این دستگاه برای اندازه گیری اجسام با جرم سنگین و فوق سنگین به کار می رود، در حقیقت باسکول ترازویی بزرگ می باشد که توانایی توزین کالا یا محصولات و انسان و حیوانات را دارد.

باسکول ها در مقایسه با ترازو ها دارای ساختار مستحکم متشکل از بدنه ای بسیار مقاوم و پایه های توزین و کفه بسیار باکیفیت از جنس فلز می باشند تا  توانایی تحمل وزن بیش از حد مجاز را داشته باشند.

تفاوت باسکول دیجیتال و مکانیکی : فروشگاه تجهیزات

در حالت کلی باسکول به دو نوع قپانی و دیجیتال دسته بندی می‌شود. باسکول قپان در واقع همان باسکول‌های قدیمی و یا دستی هستند که در گذشته مورد استفاده قرار می گرفتند و معمولا احتما خطا در آنها وجود دارد. باسکول مکانیکی از شاقول و تیغه و بالشتک برای توزین استفاده می کند که روش قدیمی است. فروش باسکول پند از طریق سایت انجام می گیرد. 

با اینکه باسکول های دیجیتال در انواع مختلف جهت استفاده در مشاغل گوناگون تولید می شوند اما در برخی حوزه ها مانند کشاورزی و دامپروی ترجیحا از باسکول سنگی استفاده می گردد. 

باسکول دیجیتال نسل جدید باسکول ها می باشد که با پیشرفت تکنولوژی به روی کار آمدند و با مجهز شدن به قطعات الکترونیکی عملکردی اتوماتیک پیدا کردند.

مهمترین بخش باسکول دیجیتال، قطعه ای به نام لودسل (load cell) است که سنسورهایی حساس می باشد و نیروی وارد بر سطح توزین را اندازه گیری می کند.

باسکول دیجیتال با جریان برق کار می‌کند و برخلاف مدلهای قدیمی در وزن‌های بالای یک تن احتمال خطای بسیار پایین‌ را دارد.

سرعت توزین در باسکول دیجیتال بالاتر از باسکول مکانیکی می باشد و موجب صرفه جویی در زمان می گردد.

کار با باسکول دیجیتال بسیار آسان است و فقط با قرار دادن جسم بر روی سطح توزین، فرایند وزن کشی بدون دخالت دست انجام می شود.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 141
نمایش همه
علاقه مندی ها ()