پوکه معدنی به دلیل ویژگی های قابل توجهی که از نظر نوع ساختار از آن برخوردار است، مورد استقبال صاحبان برخی از مشاغل قرار گرفته می شود. بدون قطع پوکه های معدنی را از نزدیک ملاحظه نموده اید و از نوع ساختار و بافت آن آگاه هستید. با توجه به اینکه پوکه معدنی حاصل سرد شدن گدازه های آتش فشانی است، در بافت این نوع سنگ، حفره هایی در ابعاد مختلف را می توانید مشاهده نمائید. از این رو پوکه های معدنی ممکن است از وزن سبک تر و ابعاد بزرگ تر برخوردار باشند و به همین دلیل کاربرد آن در اجرای پروژه های ساختمانی توانسته تحولی بزرگ ایجاد کند. پوکه معدنی رضایی به عنوان مرکز فروش پوکه معدنی پوکه معدنی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است.

خرید پوکه معدنی غروه و کاربردهای آن

اگر به دنبال خرید پوکه معدنی در تهران هستید، می بایست متناسب با نوع کاربردی که در نظر دارید، این نوع سنگ را خریداری نمائید. از خواص فوق العادۀ پوکه های معدنی می توان به غیر قابل احتراق بودن، خاصیت رسانایی ضعیف، مستحکم بودن، وزن پایین، استقامت در برابر ضربه، غنی بودن از مواد معدنی، عایق بودن در برابر تغییر دما و مقاومت در برابر رطوبت اشاره نمود. در نتیجه شاهد گسترش کاربرد انواع پوکه معدنی در صنایع مختلف منجمله صنایع کشاورزی، صنایع نساجی، صنعت ساختمان سازی و ... می باشیم.

فروش پوکه معدنی بر اساس ابعاد با عناوین پوکه معدنی عدسی، نخودی، شن و ماسه ای، بادامی و ... انجام می پذیرد. بدین وسیله متناسب با نیازی که دارید می توانید پوکه معدنی غروه را با کیفیت عالی خریداری نمائید. بدون شک شناخت و کاربرد پوکه معدنی در برخی از صنایع توانسته بهره وری آنها را دو چندان نماید. بتن سازی، بلوک سبک، سبک سازی، شیب بندی و ... از موارد کاربرد پوکه معدنی در صنعت ساخت و ساز محسوب می شود. در نتیجه پیمانکاران می توانند نسبت به خرید پوکه معدنی با کیفیت با دفتر فروش پوکه معدنی رضایی تماس بگیرند.

 پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 167
نمایش همه
علاقه مندی ها ()