آیفون تصویری به عنوان نسل جدید دستگاه های آیفون با قابلیت های بیشتر تولید و به بازار عرضه شدند. اگر به دنبال خرید آیفون تصویری هستید، توصیه می کنیم ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید تا با کسب اطلاعات بیشتر بتوانید مناسب ترین مدل این دستگاه را خریداری نمائید. مدل مانیتور، سایز مانیتور، گوشی، برد اصلی دستگاه، دوربین، پنل بیرونی، منبع تغذیه و ... تنها برخی از اجزای اصلی آیفون تصویری به شمار می روند. در نتیجه کیفیت هر یک از این قطعات بر روی کیفیت آیفون تصویری و افزایش طول عمر آن تأثیرگذار خواهد بود.

استقبال از فروش آیفون تصویری رنگی

فروشگاه تکنما شاپ با بررسی بیشتر توانسته جهت افزایش فروش مجموعۀ خود و همچنین جلب رضایت مشتریان، موفق به تأمین آیفون تصویری با معتبرترین برند گردد. بدین ترتیب شما با آسودگی خاطر می توانید مناسب ترین آیفون تصویری را با قابلیت های جدید همراه با گارانتی معتبر خریداری نمائید.

پیشرفت تکنولوژی شرایط مناسبی را برای صاحبان کسب و کار فراهم نموده است. در نتیجه شاهد تولید و عرضۀ انواع آیفون تصویری رنگی و سیاه سفید می باشیم. ضمن آنکه تولیدکنندگان توانسته اند با بهره گیری از فناوری روز، نسل جدید آیفون تصویری را به صفحه نمایشگر لمسی مجهز نمایند که باعث سهولت در به کارگیری این دستگاه شده است. استقبال گسترده و افزایش فروش آیفون تصویری در سطح بازار جهانی به دلیل قابلیت های پیشرفته ای است که به این دستگاه ها افزوده اند. بدون شک آیفون تصویری با حافظه داخلی به کاربر اجازه ضبط تصاویر را هنگامی که در منزل نیست می دهد. ضمن آنکه افزودن قابلیت دایورت بر روی تلفن ثابت و یا موبایل از دیگر امکاناتی است که به افراد کمک می کند، راحت تر تردد رفت و آمد افراد را کنترل نموده و به نوعی سطح امنیت ساختمان ارتقاء پیدا می کند. بنابراین جهت بررسی بیشتر و سفارش آنلاین  خرید آیفون تصویری تکنما می توانید نگاهی به محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی تکنما شاپ داشته باشید.

   تکنما شاپ

آدرس: تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

          بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6 شرقی 

          ........................................   

شماره های تماس: 02166000074 و 02166000073

همراه: 09120663920

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 146
نمایش همه
علاقه مندی ها ()