آیفون تصویری یکی از پرکاربردترین دستگاه هایی است که در اجرای پروژه های ساختمانی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. اگر در پی خرید آیفون تصویری می باشید، کسب یک سری اطلاعات به شما کمک می کند که بتوانید دستگاه مناسب تری را برای تجهیز نمودن ساختمان خریداری نمائید. نکتۀ مهم و قابل توجهی که در خرید آیفون تصویری وجود دارد، بررسی دقیق مشخصات فنی دستگاه می باشد. چرا که قابلیت های افزوده بر روی قیمت آیفون تصویری تأثیرگذار هستند. قطعاً قیمت آیفون تصویری تک رنگ کمتر از آیفون تصویری رنگی می باشد. چندین سال است که فروشگاه تکنما شاپ با ورود به بازار عرضۀ آیفون تصویری، توانسته اند محصولاتی با کیفیت تولید و به بازار مصرف عرضه نمایند.

بررسی و مقایسۀ انواع آیفون تصویری

بدون شک هم اکنون می توانید آیفون تصویری هوشمند با قابلیت های جدید خریداری نمائید که سطح امنیت ساختمان شما را دو چندان می نماید. اگر در پی تعویض آیفون تصویری محل سکونت و یا کسب و کار خود هستید، می توانید پس از بررسی و مقایسۀ مدل های متنوع آیفون تصویری تکنما، بهترین مدل این دستگاه را خریداری نمائید. برخی از افراد به دنبال خرید آیفون تصویری ارزان هستند ولی بایستی به شما بگوئیم که کیفیت مهمتر از قیمت است چون طول عمر دستگاه و هزینۀ نگهداری آن کاهش پیدا می کند.

قیمت فروش آیفون تصویری تکنما بر روی فاکتورهای متعددی تعیین می گردد که می توان به قابلیت های افزوده به دستگاه اشاره نمود. قابلیت هایی همچون افزایش سایز مانیتور، داشتن قابلیت حافظه داخلی، امکان برقراری ارتباط داخلی توسط آیفون تصویری، قابلیت دایورت زنگ به موبایل یا تلفن ثابت، امکن انتقال زنگ به واحدهای دیگر همان ساختمان، قابلیت کنترل باز و بسته نمودن درب پارکینگ، قابلیت برقراری ارتباط با هندزفری و بدون گوشی و ... اشاره نمود. در نتیجه افراد مختلف متناسب با میزان امنیتی که برای ساختمان مسکونی و یا محل کار خود در نظر گرفته اند می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی تکنما شاپ اقدام به خرید پیشرفته ترین آیفون تصویری نمایند.

 تکنما شاپ

آدرس: تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

          بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6 شرقی

          ........................................  

شماره های تماس: 02166000074 و 02166000073

همراه: 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 138
نمایش همه
علاقه مندی ها ()