تجهیزات ایمنی برای افرادی که متوجه خطرات جدی هستند خریداری می شود. یکی از قوانین کار که بایستی از سوی کارفرمایان اجرا گردد، رعایت نکات ایمنی حین کار می باشد. به عبارتی کارگران و پرسنل می بایست پیش از هر گونه فعالیت فیزیکی می بایست به تجهیزات ایمنی مجهز باشند. تنوع تجهیزات و لوازم ایمنی در بازار بسیار است چون نوع خطرات احتمالی متفاوت می باشد. فروشگاه رادین ایمن با اطلاع از این موضوع مهم توانسته اند موفق به  فروش تجهیزات ایمنی با برندهای معتبر ایرانی و خارجی گردند.

خرید تجهیزات ایمنی و نکات آن

از دسته بندی های اصلی تجهیزات ایمنی می توان به دستکش کار، کفش کار، کلاه ایمنی، کمربند ایمنی، محافظ صورت، عینک، لباس کار و ... اشاره کرد. بدون شک عدم استفاده از این گونه تجهیزات در گذشته توانسته خسارات جانی و مالی فراوان بوجود آورد. بدین ترتیب همواره به رعایت نکات ایمنی در مشاغل مختلف توصیه می شود.

بنابراین نکتۀ مهم و اساسی که در هنگام خرید تجهیزات ایمنی باید خرید کفش کار مد نظر قرار گرفته شود، توجه به کیفیت و جنس لوازم ایمنی است. بدون شک کیفیت حرف اول را در خرید تجهیزات ایمنی می زند و سهل انگاری نسبت به این موضوع می تواند بدون شک صدمات جانی و حتی مرگ و میر به دنبال داشته باشد. فروش تجهیزات ایمنی بر اساس جنس در دسته بندی متفاوت انجام می پذیرد که می توان به تجهیزات ایمنی عایق برق، نسوز، ضد اسید و ... اشاره نمود.

بدین ترتیب کارگران و کارمندان در محیط کار راحت تر می توانند بدون دغدغه به فعالیت فیزیکی خود بپردازند. به طور کلی تأمین تجهیزات ایمنی در مشاغل مختلف یک کار ضروری و الزامی است که کارفرمان و مدیران می بایست به این نکته توجه داشته باشند. با توجه به طیف وسیع عرضۀ لوازم و تجهیزات ایمنی، بررسی مشخصات فنی این گونه تجهیز حائز اهمیت می باشد. بدین ترتیب می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه رادین ایمن، پس از بررسی مشخصات فنی انواع تجهیزات ایمنی، مناسب ترین لوازم را به صورت آنلاین سفارش دهید.

  فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66683674 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 161
نمایش همه
علاقه مندی ها ()