آموزش مجازی بهترین راهکار در حوزۀ رشد و توسعۀ آموزش در کشورهای توسعه یافته محسوب می شود. امروزه کشورهایی می توانند در پیشرفت سیستم آموزشی حرفی برای گفتن داشته باشند که از تکنولوژی و فناوری روز دنیا همچون گسترش اینترنت به بهترین شکل ممکن بهره گیرند. در واقع بهره مندی از اینترنت، مزیت فراوانی در توسعۀ فرهنگ و آموزش داشته و بیش از گذشته شاهد نتایج به کارگیری آن توسط عموم افراد و سازمان های مختلف می باشیم. استفاده از خدمات آموزش مجازی به والدین کمک می کند که بتوانند شرایط مناسبی را برای رشد تحصیلی فرزندان خود مهیا سازند.

مجرب ترین مرکز آموزش مجازی

مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها در طول فعالیت حرفه ای خود توانسته مسیر آموزش مجازی را در عصر تکنولوژی هموار سازد. بدین ترتیب سالانه دانش آموزان متعددی از طریق این کادر آموزش، دورۀ تحصیلی خود را با کیفیت آموزشی بالا به اتمام برسانند.

بدون شک عواملی همچون نیاز روز افزون جامه به گسترش آموزش در کشور و همچنین تأمین آموزش مادام العمر شرایط را برای افتتاح مدارس آموزش مجازی مهیا نموده است. به همین دلیل کشورهایی که از اینترنت برای گسترش سیستم آموزش مجازی بهره گرفته اند، توانسته اند رشد گسترده ای در این عرصه داشته باشند. امروزه میزان ظرفیت پذیرش دانش آموزانی که تمایل به استفاده از  خدمات آموزش از راه دور در مقاطع راهنمایی و متوسطه دارند، افزایش یافته است.

بدین وسیله در ایران سیستم آموزش و پرورش تلاش نموده زیرساخت های لازم را در خصوص توسعه و رشد آموزش مجازی فراهم آورند. بدیهی است برخی از مدیران مدارس تمایل خود را در خصوص راه اندازی سیستم آموزش از راه دور در سطح کشور نشان دهند. بنابراین سطح آموزش نسبت به گذشته تغییرات قابل توجهی نموده و شاهد کاهش آمار ترک تحصیل در مدارس می باشیم. قطعاً مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها با تجزیه و تحلیل روند آموزش در سطح کشور تلاش نموده یکی از پیشگامان در عرصۀ ارائه خدمات آموزش مجازی در ایران فعالیت داشته باشند.

    مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 167
نمایش همه
علاقه مندی ها ()