تابلو کنواس از جمله انواع تابلو دکوراتیو به شمار می رود که امروزه می توان در مدل های مختلف تهیه نمائید. امروزه سبک زندگی افراد به سمت و سوی مدرن سوق پیدا کرده است و طرفداران این سبک از زندگی، توانسته اند با تجهیزات دکوراتیوی که در اختیار دارند، بتوانند طرح مناسبی از تابلوهای کنواس را انتخاب نمایند. فروش تابلو کنواس در ابعاد و قالب های مختلف صورت می پذیرد که با بهره گیری از خلاقیت هنری چنین آثاری را خلق نمایند. فروشگاه دیوار دکور به صورت حرفه ای در حوزۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی فعالیت می کند و با عرضۀ تابلو دکوراتیو توانسته اند رضایت عموم مشتریان را برآورده نمایند.

خرید تابلو کنواس با کیفیت

قطعاً امروزه سبک چیدمان لوازم خانگی تغییرات قابل توجهی نموده است. این مسئله در طراحی تابلوهای دکوراتیو نیز قابل مشاهده می باشد و متناسب با محیط های مختلف، امکان خرید تابلو کنواس در طرح های مدرن وجود دارد. جهت تزئین فضای دکوراسیون سالن پذیرایی و دیگر قسمت های منزل می توانید از تنوع سبک طراحی تابلوهای دکوراتیو بهره مند گردید. بدین ترتیب می توانید تغییرات شگرفی در فضای دکوراسیون محیط کاری بوجود آورید. خرید تابلو دکوراتیو را به صورت اینترنتی از سایت دیوار دکور انجام دهید.

تابلو کنواس با عنوان شاسی فتوگلاسه نیز شناخته می شود و کاربرد گستردۀ آن را می توان در محیط های آتلیه، جهت جلوه بخشیدن به فضای دکوراسیون داخلی مشاهده نمود. بدون تردید می توان با آسودگی خاطر فضایی شیک و مدرن ایجاد نمائید و نصب تابل دکوراتیو در ابعاد متفاوت بیش از هر وسیلۀ دیگری جلوۀ خاصی به محیط می بخشد. اگر در پی خرید تابلو کنواس مدرن و کلاسیک هستید می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور، از میان محصولات موجود، بهترین تابلو و دیگر تجهیزات دکوراسیون داخلی مورد پسند خود را با قیمت مناسب تهیه نمائید. از ویژگی های مهم این سبک از تابلوهای دکوراتیو می توان به ماندگاری بالای رنگ چاپ و همچنین مقاومت بالای آن در برابر تابش مستقیم نور خورشید و رطوبت اشاره نمود. به دلیل خاصیت رنگ پذیری پارچه کنواس، شاهد چاپ انواع تابلو کنواس در طرح های شیک مدرن امروزی و یا کلاسیک می باشیم و توانسته نظر خیلی از افراد را به خود جلب نماید.

  فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 153
نمایش همه
علاقه مندی ها ()