طرح توجیهی بهترین ایده برای پیشگیری از عدم موفقیت یک پروژۀ سرمایه گذاری در ابعاد کوچک و یا بزرگ می باشد. در واقع افرادی که به دنبال سرمایه گذاری و یا جذب سرمایه هستند، می بایست پیش از هر اقدامی، نگاهی واقع بینانه به این موضوع داشته باشند. به عبارتی این نکتۀ مهم و قابل تأمل برای یک سرمایه گذار مجرب و موفق به شمار می رود.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا با آگاهی داشتن از این موضوع، تلاش می کند با تجزیه و تحلیل وضعیت بازار و اقتصاد کشور بتواند جوانب مختلف نوع سرمایه گذاری شما را تحت گزارشات  خدمات طرح توجیهی گردآوری کنند.  

طرح توجیهی در مشاغل مختلف

به طور کلی، یک سرمایه گذار با مشاهدۀ نتایج بدست آمده در گزارش طرح توجیهی مانند طرح توجیهی مرغ گوشتی ، می تواند به میزان موفقیت و یا شکست پروژه پی ببرد. با آگاهی از این موضوع، افراد راحت تر می توانند انتخاب خود را در خصوص آغاز پروژه، تغییر در مرحله ای از اجرای آن و یا اجرای پروژۀ متفاوت بگیرند. قطعاً از زمانی که گروه های مشاوره و برنامه ریزی کسب و کار همچون گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا فعالیت خود را آغاز نمودند، توانسته اند به رشد خیلی از مشاغل کمک کنند و به نوعی از آغاز پروژه های ناموفق نیز جلوگیری کنند.

متخصصین بیزینس به دلیل دانش مکفی و توانایی بررسی استراتژیک مشاغلی که فعال هستند، قادر به گردآوری مطالب مفید و محاسبات مالی اجرای پروژه در طرح توجیهی می باشند. مطمئناً جمع آوری این موارد، پس از بررسی وضعیت بازار و مقایسه آن با رقبای تجاری می تواند نگاهی کلی و کاملاً واقع بینانه از آیندۀ فعالیت شما مشخص نماید. طرح توجیهی کسب و کار می تواند این دید و بینش را برای شما به طور دقیق معین نماید. چندین دهه است که شاهد به کارگیری خدمات مشاوره، برنامه ریزی و مشاهدۀ نتایج طرح توجیهی می باشیم.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 154
نمایش همه
علاقه مندی ها ()