تخت دو نفره به عنوان یکی از اقلام اصلی جهیزیۀ عروس محسوب می شود و افراد مختلف می توانند متناسب با فضای دکوراسیون داخلی اتاق خواب، بهترین سرویس خواب راه تهیه نمایند. فروش تخت دو نفره  در طرح و رنگبندی های مختلف صورت می پذیرد و افرادی که توجه زیادی به حفظ هارمونی تجهیزات دکوراسیون داخلی اتاق دارند، به سهولت می توانند بهترین تخت دو نفره چوبی و یا فلزی را تهیه نمایند. فروشگاه بهسازان چوب به عنوان فروشندگان مجرب در زمینۀ تجهیزات و لوازم خانگی چوبی فعالیت دارند و بر حسب نیاز مشتریان، انواع تخت دو نفره در طرح های مدرن و سلطنتی عرضه می کنند.

پارامترهای کلیدی خرید تخت دو نفره

پارامترهای مهم و کلیدی که زمان خرید تخت دو نفره بایستی از سوی افراد در نظر گرفته شود عبارتند از : جنس، سایز، نوع، کیفیت کفی و پایه های تخت، میزان وزن قابل تحمل، طرح و رنگبندی و ارتفاع تخت با در نظر گرفتن تشک از زمین می باشد. حتماً جهت انتخاب سرویس خواب خود و یا آشنایان به فروشگاه ها مراجعه نموده اید و با وجود تنوع بالای محصولات تخت خواب، انتخاب برای شما دشوار بوده ولی با ذکر مطالب مذکور، قطعاً با دید کلی برای خرید تخت دو نفره اقدام می نمائید.

کسب یک سری اطلاعات پیش از خرید یک کالا به شما کمک می کند که بتوانید کالای با کیفیتی را تهیه نمائید. متراژ فضایی که به عنوان اتاق خواب انتخاب نموده اید، یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب تخت دو نفره می باشد. چرا که تخت دو نفره بخش اصلی از سرویس خواب می باشد ولی در عین حال قطعات دیگری همچون پاتختی، دراور، پاف و میز آرایش را شامل می شود. بدین ترتیب افرادی که جهت خرید تخت دو طبقه  و تخت دو نفره اقدام می کنند، متناسب با فضای خالی که در اختیار دارند دیگر قطعات سرویس خواب مورد پسند خود را انتخاب و خریداری نمایند. جهت بررسی بیشتر و سفارش آنلاین سرویس تخت دو نفره می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 148
نمایش همه
علاقه مندی ها ()