زغال لیمو یکی از محبوب ترین انواع ذغالی است که در بازار عرضه می شود. فاکتورهای متعددی را می بایست هنگام خرید ذغال لیمو در نظر بگیرید، مواردی همچون یک تکه بودن و داشتن انسجام ضرورت دارد. در واقع هر چه میزان انسجام و فشردگی زغال لیمو بیشتر باشد، قطعاً زمان بیشتر طول می کشد که به خاکستر تبدیل شود. بنابراین افرادی که قصد خرید زغال لیمو کبابی دارند، انتخاب ذغال لیمو با ابعاد بزرگ تر و به صورت تکه های منسجم کاربردی تر خواهد بود. مجموعۀ سالار سوز جنوب در لیست محصولات خود توانسته شرایط مناسی را برای فروش زغال کبابی با کیفیت بالا فراهم آورده است.

مشخصه های زغال لیمو

از دیگر مشخصه های اصلی ذغال لیمو می توان به فاکتورهایی مثل ایجاد بوی مطبوع، عدم تولید گاز سمی، فاقد دود، تداوم حرارت، زود شعله ور شدن و تنوع ابعاد اشاره نمود. بدین ترتیب متناسب با مصارف استعمال دخانیات و همچنین پخت کباب می توان از مزایای ذغال لیمو استفاده نمود. قیمت زغال لیمو در بازار بر اساس کیفیت ، برند شرکت تولید کننده، طرح بسته بندی و وزن آن تعیین می گردد.

بدین ترتیب می توانید متناسب با میزان مصرفی که دارید، بهترین زغال لیمو سکه ای، قلمی، حبه ای و ... را خریداری نمائید. جهت سفارش خرید ذغال سکه ای لیمو با کیفیت و مرغوب با بسته بندی مناسب می توانید با واحد فروش مجموعۀ سالار سوز جنوب تماس بگیرید. این مجموعۀ معتبر به منظور برآورده نمودن نیاز مشتریان توانسته اند موفق به عرضۀ ذغال فشرده لیمو و زغال لیمو با چوب طبیعی دختان گردند.

مقصود از زغال فشرده لیمو، زغال هایی است که تولید کنندگان از اضافه های چوب و زغال برای تولید زغال استفاده می نمایند و فرآیند تولید با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک انجام می پذیرد و سپس قالب های خام زغال لیمو فشرده درون کوره های صنعتی و سنتی پخته می شوند.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 142
نمایش همه
علاقه مندی ها ()