ویدئو پروژکتور یکی دیگر از تجهیزات دیجیتالی است که جهت پخش داده های تصویری از آن استفاده می نمایند. در واقع دستگاه های دیتا پروژکتور تجهیز به پرده نمایشگری هستند که امکان پخش تصاویر در ابعاد بزرگ را بر روی صفحه نمایشگر پرتابل آن فراهم می نماید. برای اطلاع از قیمت ویدئو پروژکتور به سایت مراجعه کنید.

نسل جدید ویدئو پروژکتور کاملاً هوشمند طراحی شده اند و میزان کنتراست آنها را دو چندان نموده اند و قطعاً پردازش با لایه بندی رنگ های متنوع، کیفیت پخش تصاویر را نسبت به نسخه های قدیمی تقویت می نمایند. جهت خرید ویدئو پروژکتور با قابلیت های جدید و پیشرفته می توانید به فروشگاه نیزار کالا مراجعه نمائید و پس از بررسی محصولات موجود، مناسب ترین مدل پروژکتور را انتخاب و سفارش دهید.

خرید ویدئو پروژکتور با قابلیت وای فای

از آنجایی که مبنای اصلی پیشرفت تکنولوژی در ارتباطات بی سیم مشاهده می شود، امروزه سازندگان بزرگ در حوزۀ دستگاه های دیتا پروژکتور توانسته اند موفق به ساخت انواع ویدئو پروژکتور با قابلیت های وای فای گردند. بدین ترتیب متناسب با فضایی که قصد استفاده از امکانات ویدئو پروژکتور را دارید، پروژکتور با قابلیت های جدید و پیشرفته را خریداری نمائید.

نسبت کنتراست، میزان روشنایی بر حسب لومن، نسبت تابش تصویر بر روی پرده نمایشگر، سطح کیفیت کنترل پخش تصاویر، طول عمر لامپ و باتری دستگاه، قابلیت های افزوده بر پروژکتور و کاهش وزن و ابعاد دستگاه موارد مهم و اساسی هستند که نقش اساسی در عملکرد ویدئو پروژکتور خواهد داشت. بدین ترتیب هنگام انتخاب و خرید ویدئو پروژکتور جیبی ، در نظر گرفتن مشخصات فنی محصولات برای افراد ضرورت دارد. جهت اطلاع از قیمت ویدئو پروژکتور و قابلیت های جدید افزوده بر این دستگاه ها، می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید. پس از بررسی مشخصات فنی کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه، راحت تر و بدون محدودیت زمانی اقدام به خرید ویدئو پروژکتور ارزان نمائید.

  فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 136
نمایش همه
علاقه مندی ها ()