بازسازی ساختمان از اقداماتی است که جهت نوسازی ساختمان های قدیمی صورت می پذیرد. افرادی که سرمایۀ لازم برای ساختمان ساختمان جدید ندارند، تلاش می کنند با صرف کمترین هزینه با انجام بازسازی ساختمان قدیمی بتوانند طول عمر ساختمان را دو چندان نمایند. جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان ، بهره مندی از متریال و مصالح ساختمانی جدید و با کیفیت در کنار طراحی دکوراسیون به سبک مدرن باعث تغییرات قابل توجهی در فضای داخلی ساختمان می شود. در همین راستا شرکت معماری پله تلاش نموده با استفاده از تجربیات و تخصص مهندسین معمار و طراحی دکوراسیون داخلی بتوانند خدمات گسترده ای در حوزۀ تعمیرات و بازسازی ساختمان به مشتریان خود ارائه دهند.

بازسازی ساختمان مسکونی

همانطور که می دانید برخی از مراحل خدمات دکوراسیون داخلی و بازسازی ساختمان مسکونی متفاوت از ساختمان های مختلف اجرا می گردد. در نتیجه شاهد تغییرات اساسی در فرآیند بازسازی ساختمان می باشیم که توسط مهندسین خبره و توانمند به صورت مرحله به مرحله پیاده سازی می شوند. در ابتدای کار، بازسازی ساختمان نیاز به انجام زیر ساخت دارد که شامل اجرای فعالیت هایی همچون تعمیرات بخش های اصلی (لوله کشی، سیم کشی برق و ... )، تغییرات و طراحی دکوراسیون داخلی دارد.

بدیهی است اجرای مراحل بازسازی ساختمان متناسب با نوع کاربری محل، مغایرت های اساسی نسبت به یکدیگر داشته باشند. بنابراین هزینۀ بازسازی ساختمان را نمی توان به سهولت تعیین نمود چون بایستی بنا توسط کارشناس مربوطه مورد بررسی قرار گرفته شود. سپس هزینۀ نوسازی ساختمان برای قسمت های مختلف به صورت مجزا برآورد می شود و در نهایت پس از تأیید شما، اجرای بازسازی ساختمان آغاز می گردد. پروسۀ بازسازی ساختمان بسیار گسترده می باشد و متأسفانه به دلیل مختصر بودن مقاله، امکان پرداختن به کلیۀ مباحث مرتبط به بازسازی ساختمان برای ما وجود ندارد. لذا جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش خدمات بازسازی ساختمان کلنگی و مواردی از این قبیل می توانید با گروه معماری پله مشورت نموده و پروژۀ خود را به تیم مهندسین مجرب این مجموعه بسپارید.

گروه معماری پله 

تلفن تماس: 02126757962

موبایل: 09123147593

ایمیل: memaripelleh@gmail.com 

اینستاگرام:  Pelleh.architectgroup
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 152
نمایش همه
علاقه مندی ها ()