پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان نیاز به ابزارآلات مخصوص دارد که در این پست قصد داریم بدان بپردازیم. کسب آگاهی نسبت به این موضوع به شما کمک می کند که به محض رویت این اتفاق در نمای ساختمان، هر چه سریع تر برای ترمیم و مرمت سازی ساختمان اقدام نمائید. نصب پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان به موقع باعث افزایش طول عمر نما و کاهش هزینه های نگهداری ساختمان می شود.

هر چه از عمر ساختمان می گذرد، مصالح نمای ساختمان دچار فرسایش شده و از استحکام بودن آنها کاسته می شود. در نتیجه هر لحظه امکان ترک خوردگی و سقوط هر یک از مصالح نمای ساختمان منجمله سنگ، آجر و مواردی از این قبیل افزایش پیدا می کند. در همین راستا گروه کار در ارتفاع نماروز تلاش نموده در لیست خدمات ساختمانی که ارائه می دهند، امکانات و ابزارآلات مناسب جهت نصب پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان را فراهم نموده و همواره آمادۀ ارائه چنین خدمات تخصصی هستند.

اجرای فوری پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان

بدون شک صرف هزینه برای نصب پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان نسبت به تعویض کلی نما بسیار مقرون به صرفه می باشد. بنابراین به مالکین ساختمان توصیه می کنیم که نسبت به ترمیم و محکم کاری مصالح نمای ساختمان توجه نشان داده و هر چه سریع تر با تدبیری مناسب، مانع از سقوط مصالح موجود در نما بر روی زمین گردند. همانطور که می دانید، سقوط اینگونه مصالح می تواند عواقب و خطرات جانی و مالی را برای مالکین ساختمان بوجود آورد.

جهت اطلاع از هزینۀ خدمات نماشویی و پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان می توانید با کارشناسان مجموعۀ نماروز تماس گرفته و مشورت نمائید. البته نیاز به ذکر این مطلب است که تعیین قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان بر اساس سایز پیچ و رولپلاک، مقدار مساحت نما و همچنین کارهای زیرسازی صورت می گیرد. بدین وسیله گروه ساختمانی نماروز در گام نخست، یک کارشناس به محل اعزام می کند و پس از بررسی دقیق وضعیت نمای ساختمان، هزینۀ تقریبی اجرای کار را مشخص می نمایند.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 148
نمایش همه
علاقه مندی ها ()