لاستیک پیرلی یکی از پرفروش ترین برندهای حال حاضر در دنیا محسوب می شود و خیلی از کمپانی های خودروسازی مطرح در جهان همچون بی ام و، فولکس واگن، پورشه، مرسدس بنز، هیوندا و ... به عنوان لاستیک های فابریک اتومبیل های خود استفاده می نمایند. چرا که لاستیک پیرلی از برندهای معروف کشور ایتالیا است که توسط آقای جیوانی باتیستا پیرلی در شهر میلان راه اندازی شده است و در طول سال ها فعالیت حرفه ای خود توانسته اند محصولات متنوعی را تولید و عرضۀ جهانی نمایند.

امروزه اگر خواستار خرید لاستیک پیرلی هستید، می توانید از طریق فروشگاه لاستیک چرخ و یدک، دسترسی لازم به برخی از مدل های رایج این برند معتبر داشته باشید.

در خصوص انتخاب و خرید لاستیک پیرلی نیز همچون هر برند خارجی دیگری بایستی از اصل بودن آن اطمینان حاصل نمائید. در همین راستا توصیه می کنیم به مراکز معتبر عرضۀ تایر خودرو مراجعه نمائید. ضمن آنکه لاستیک پیرلی که خریداری می کنید، نبایستی مخدوش باشد و عمدتاً خرید لاستیک پیرلی با تولید سال جاری را به شما پیشنهاد می کنیم. چرا که عمر مفید هر لاستیکی حتی نو و بی استفاده بین 4 الی 6 سال می باشد که البته ارتباط مستقیم با سطح کیفیت لاستیک نیز خواهد داشت.

ضمن آنکه بررسی و تطابق دیگر مشخصات فنی که بر روی دیوارۀ خارجی لاستیک پیرلی و هر برند دیگر درج می گردد، لازم و ضروری است. متناسب با اتومبیل سواری که حداکثر توان سرعت 180 کیلومتر بر ساعت را دارید، بایستی لاستیکی را تهیه نمائید که این سرعت و شتاب خودرو را پاسخگو باشد.برای خرید لاستیک پراید به سایت مراجعه کنید.

از آنجایی که بر روی دیوارۀ تایر پیرلی، مشخصات فنی آن به صورت اعداد و حروف لاتین درج می شوند، بایستی رانندگان و خریداران تایر نسبت به مفاهیم آنها آگاه باشند. بنابراین در صورت عدم آگاهی و دانش کافی نسبت به این موضوع توصیه می کنیم به سایت فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نموده و پس از بررسی مشخصات فنی انواع لاستیک پیرلی، انتخاب نهایی خود را ثبت و به صورت آنلاین سفارش دهید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 107
نمایش همه
علاقه مندی ها ()