تولیدی کفش یک صنعت شناخته شده در جهان محسوب می شود و بخش مهمی از صنعت پوشاک و مد را به خود اختصاص می دهد. همواره کشورهای مختلف متناسب با فرهنگ و دسترسی به متریال مختلف در حوزۀ تولید کفش در مدل های مختلف، محصولاتی شیک و زیبا را به بازار داخلی و خارجی عرضه نمایند. این در حالی است که ایران نیز عرصه را برای ورود سرمایه گذاران در حوزۀ تولیدی کفش هموار نموده و تسهیلات مناسبی را در اختیار آنان قرار داده اند. با توسعۀ فعالیت مراکز تولیدی کفش، بدون شک امکان خرید کفش با قیمت ارزان برای عموم افراد فراهم خواهد بود و دیگر نیاز نیست هزینۀ زیادی را برای خرید کفش های خارجی اختصاص دهیم.  تولیدی کفش آرمیس نیز در این حوزه، پیشگام از دیگر تولید کنندگان کفش های اسپرت و روزانه زنانه و مردانه می باشند.

در صورتی که تمایل به راه اندازی تولیدی کفش زنانه و مردانه را در ایران دارید، بایستی پیش از هر اقدامی، آگاهی کافی نسبت به نیاز پوشش این افراد داشته باشید. در واقع چه سبک از کفش و کتونی ها مورد استقبال بانوان و آقایان قرار گرفته می شود. سپس متناسب با مدل کفش باید تجهیزات و دستگاه های مورد نیاز در کنار مواد اولیۀ مرغوب تأمین گردد. پس از پیمودن کلیۀ این مراحل، نوبت به تهیۀ مکان و نیروی انسانی خبره و کار بلد در حوزۀ تولید کفش می رسد. فروش پرفکت استپس از طریق سایت انجام می گیرد. 

البته نکات متعدد دیگری در زمینۀ تولیدی کفش پیاده روی و یا اسپرت وجود دارد که متأسفانه به دلیل زمان کوتاهی که در اختیار داریم نمی توانیم به طور جامع بدان بپردازیم. بنابراین توصیه می کنیم پیش از اینکه پا به عرصۀ صنعت تولیدی کفش بگذارید، در ابتدا با کارشناسان مجرب تولیدی کفش آرمیس مشورت نموده و پس از کسب اطلاعات جامع و تأمین سرمایۀ مورد نیاز، نسبت به راه اندازی خط تولید کفش مردانه و زنانه اقدام نمائید.

  تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰9-۰۲۱     09120620474 موبایل و واتساپ

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 100
نمایش همه
علاقه مندی ها ()