ویدئو پروژکتور تجهیز به قطعاتی است که امکان پردازش داده ها و بزرگنمایی آنها را فراهم می آورد. از گذشته تا کنون شاهد به کارگیری ویدئو پروژکتور در ارگان های مختلف می باشیم که البته گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی،فناوری ساخت این دستگاه ها را متحول نمود که در ادامۀ متن بیشتر به بررسی آن می پردازیم.برای اطلاع از قیمت ویدئو پروژکتور به سایت مراجعه کنید.

سفارش آنلاین ویدئو پروژکتور

نسخه های قدیمی ویدئو پروژکتور از ابعاد بزرگ تر و وزن بیشتر برخوردار بودند و این مسئله باعث گردید تا تولید کنندگان دستگاه های پروژکتور به فکر کوچکتر نمودن ابعاد آنها گردند. در نتیجۀ آن چندین سال است که شاهد ساخت و فروش ویدئو پروژکتور با قابلیت پرتابل در جهان می باشیم که هم اکنون در ایران نیز برخی از افراد همچون فروشگاه نیزار کالا در زمینۀ ساخت دستگاه های پروژکتور توانسته اند موفق به تولید انواع مینی ویدئو پروژکتور شوند.

بدین ترتیب افرادی که روزانه قصد ارائه مطالب متعددی به مخاطبان مختلف را در محیط های متفاوت دارند، می توانند از مزایای ویدئو پروژکتور پرتابل بهره مند گردند. قطعاً هنگام انتخاب دستگاه دیتا پروژکتور، بایستی مشخصات فنی دستگاه را به طور دقیق چک نموده و در نهایت متناسب با متراژ اتاق و نوع کاربری که دارید، مناسب ترین دستگاه ویدئو پروژکتور را خریداری نمائید.

سایز نمایشگر، متراژ فاصله تا پرده نمایش، شدت روشنایی، وضوح تصویر، میزان کنتراست، نسبت تصویر و ... برخی از مشخصات فنی هستند که در مدل های مختلف ویدئو پروژکتور ممکن است پارامترها متفاوت تعیین گردد. مدیران مدارس، دانشگاه ها، برگزار کنندگان همایش ها، سالن های آمفی تئاتر، مهد کودک ها و کلیۀ شرکت ها می توانند به سهولت متناسب با فضاهای مختلف اقدام به خرید مینی ویدئو پروژکتور مدل T22 plus  پرتابل با قابلیت های پیشرفته گردند. قطعاً قیمت ویدئو پروژکتور بر اساس برند و امکاناتی که بدان تجهیز می باشند، تعیین می گردد. در صورت نیاز به خرید ویدئو پروژکتور پرتابل با قابلیت پخش تصاویر سه بعدی وای فای دار می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

  فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 134
نمایش همه
علاقه مندی ها ()