لاستیک دانلوپ از جمله تایرهای شناخته شده در بازار محسوب می شود و خیلی از افراد به دنبال خرید لاستیک دانلوپ برای اتومبیل خود هستند. در واقع لاستیک دنلوپ یک برند معروف در دنیای ساخت تایر محسوب می شود و قطعاً اسم کمپانی دنلوپ را به عنوان شرکت کنندگان مسابقات رالی، فرمول یک و موتورسواری شنیده اید. استقبال گسترده از فروش لاستیک دانلوپ، به دلیل کیفیت بالا و تنوع مدل های آن می باشد که می توانید متناسب با خودروهای مختلف، بهترین لاستیک رادیال را خریداری نمائید. اگر در پی خرید لاستیک دانلوپ هستید، می توانید با مراجعه به فروشگاه چرخ و یدک، از میان محصولات موجود در فروشگاه، بر اساس مدل اتومبیل و شرایط جوی منطقه انتخاب و خرید خود را انجام دهید.

فاکتورهای متعددی در حوزۀ انتخاب و خرید لاستیک دانلوپ وجود دارد که رانندگان با در نظر گرفتن آنها راحت تر از گذشته می توانند انتخاب لاستیک اتومبیل خود را انجام دهند. ابعاد تایر، سال تولید، شرایط محیطی، نوع ساختار و ... برخی از موارد مهم و اساسی هستند که به عنوان مشخصات فنی بر روی دیوارۀ خارجی لاستیک خودرو درج می شوند. بدین وسیله در زمان انتخاب لاستیک دانلوپ، توصیه می کنیم نگاهی دقیق به مشخصات فنی این محصول داشته باشید. سپس متناسب با مدل خودرو، قادر به انتخاب تایر استاندارد می باشید.

متناسب با شرایط آب و هوایی مختلف بایستی لاستیک های مناسبی برای اتومبیل خود تهیه نمائید که سطح چسبندگی کافی با جاده داشته باشد. به عبارتی متناسب با موقعیت های مختلف می توانید بهترین تایر را تهیه نمائید که کیفیت رانندگی شما را بهبود ببخشد. اگر در پی  خرید لاستیک کومهو  و لاستیک دانلوپ برای اتومبیل شاسی بلند، سواری، کراس اور و ... هستید می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک بدون محدودیت زمانی و مکانی نسبت به خرید تایرهای خودرو اقدام نمائید.

    فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 99
نمایش همه
علاقه مندی ها ()