پوستر دیواری سبک متفاوتی از محصولات دیوارپوش یا همان کاغذ دیواری می باشد. به عبارتی تولید کنندگان محصولات کاغذ دیواری با پیشرفت تکنولوژی تلاش نموده اند با استفاده از دستگاه های چاپ دیجیتالی، محصولات پوستر دیواری را در طرح های سه بعدی چاپ و به بازار عرضه نمایند. بدین ترتیب بیش از گذشته شاهد تنوع طرح در محصولات دیوارپوش هستیم و متناسب با هر فضای دکوراسیون و نوع کاربری که می توانند داشته باشند، بهترین پوستر دیواری را در ابعاد متفاوت انتخاب و خریداری نمائید. هم اکنون جهت مشاهدۀ برخی از مدل های پرفروش پوستر دیواری می توانید به فروشگاه دیوار دکور مراجعه نمائید. فروش پوستر دیواری از طریق سایت انجام می گیرد. 

خرید پوستر دیواری آماده و سفارشی

همانطور که می دانید امروزه طراحان دکوراسیون داخلی توانسته اند با نصب پوستر دیواری در طرح های لوکس و مجلل، علاوه بر اینکه جلوه ای خاص و منحصر به فرد به محیط ببخشند، از هزینه های بازسازی ساختمان و یا ایجاد تغییرات بزرگ در فضای دکوراسیون بکاهند. بدون شک می توانید بر اساس نوع کاربری محیط، اقدام به خرید پوستر دیواری با موضوعات مختلف همچون تصاویر مناظر طبیعی، گل، شکوفه های بهاری، حیوانات، پرندگان، جنگل، مناظر ساحل و دشت، طرح های انتزاعی، اشکال هندسی و مواردی از این قبیل نمائید. در صورت نیاز به خرید انواع لوازم دکوراتیو مانند  خرید پوستر دیواری پتینه به سایت دیوار دکور مراجعه کنید. 

بدیهی است که نصب پوستر دیواری در ابعاد متفاوت حتی کوچک در محیط های مختلف می تواند زیبایی و جلوه ای جذاب و چشمگیر بوجود آورد. به همین دلیل چند سال اخیر شاهد رشد تولید و فروش پوستر دیواری در کشورهای مختلف می باشیم که در ایران نیز از محبوبیت بالایی برخوردار می باشند. طراحان دکوراسیون داخلی، خرید پوستر دیواری قابل شستشو و مقاوم را به عنوان اولین اقدامات خود در تزئین دکوراسیون در نظر می گیرند. هم اکنون می توانید طراحی دکوراسیون داخلی را به صورت ابتکاری و هوشمندانه با استفاده از پوستر دیواری که توسط فروشگاه اینترنتی دیوار دکور انتخاب و خریداری می کنید، به بهترین شکل ممکن تزئین نمائید.

  فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 122
نمایش همه
علاقه مندی ها ()