لاستیک سومیتومو یکی دیگر از برندهای ژاپنی موجود در بازار ایران می باشد. به دلایل مختلفی فروش لاستیک سومیتومو در ایران طرفداران زیادی دارد و به همین دلیل بیشتر در میان برندهای خارجی آن را ملاحظه می نمائیم. بهره مندی از متریال با کیفیت و درجه یک از مهمترین مشخصه های تایرهای سومیتومو به شمار می رود. کمپانی سومیتومو با در اختیار داشتن یک واحد علمی و تحقیقاتی، بر مبنای مدل های جدید اتومبیل، انواع لاستیک با مشخصات فنی متفاوت طراحی و تولید نموده اند که هم اکنون می توانید برخی از مدل های پرفروش لاستیک سومیتومو را در لیست لاستیک های ژاپنی موجود در فروشگاه همپا مشاهده نمائید.

قیمت لاستیک سومیتومو در بازار

امروزه شما می توانید لاستیک سومیتومو ژاپن را با طرح گل های متفاوت در لیست لاستیک های خارجی ملاحظه نمائید. اگر به دنبال خرید لاستیک خودروهای سبک، نیمه سنگین و سنگین می باشید، می توانید به معتبرترین فروشگاه های عرضۀ تایر مراجعه نموده و سپس مناسب ترین لاستیک را انتخاب و خریداری نمائید.

قیمت لاستیک سومیتومو در بازار متغیر است چون از جمله برندهای خارجی است که عواملی همچون نوسان قیمت ارز و شرایط گمرکی بر روی آنها مؤثر می باشد. دارندگان اتومبیل به سهولت می توانند در سایزهای متفاوت و قیمت های رقابتی اقدام به خرید تایر سومیتومو نمایند. نکات متعددی در خصوص انتخاب و خرید لاستیک خودرو وجود دارد که خریداران پیش از هر اقدامی، بایستی در نظر بگیرند.

حروف و اعدادی که بر روی تایرها درج می شوند، به عنوان مشخصات فنی آنها محسوب می گردد و به همین دلیل در زمان خرید لاستیک گودیر و لاستیک سومیتومو توصیه می کنیم بررسی دقیق نسبت به این موضوع داشته باشید. به عبارتی مدل های مختلف اتومبیل نیازمند به لاستیک هایی با مشخصات فنی متفاوت می باشند که یک نکتۀ مهم و قابل تأمل است که رانندگان می بایست آگاهی کافی نسبت به این موضوع داشته باشند.

فروشگاه هم پا 

  آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 102
نمایش همه
علاقه مندی ها ()