لاستیک نکسن از برندهای معروف کشور کره به شمار می رود که در سال 1942 میلادی تأسیس شد و توانستند محصولات متنوعی را تولید و به بازار عرضه نمایند. این کمپانی معتبر توانسته اند مدل های متفاوتی از لاستیک نکسن را تولید و در دسترس شرکت های بزرگ خودروسازی در سطح جهان قرار دهند. به عبارتی به دلیل کیفیت بالایی که لاستیک های نکسن دارند، به عنوان لاستیک فابریک بسیاری از محصولات شرکت های خودروسازی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. فروش لاستیک نکسن متناسب با مدل های مختلف اتومبیل که دارای مشخصات فنی متفاوتی هستند، صورت می پذیرد. فروشگاه همپا با هدف برآورده نمودن نیاز مشتریان، در لیست محصولات خود، انواع لاستیک نکسن رادیال را عرضه می نمایند.

خرید لاستیک نکسن اورجینال و ارزان

بدین ترتیب اگر خواستار خرید لاستیک نکسن می باشید، می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی این مجموعۀ معتبر مراجعه نمائید. کمپانی نکسن از تولید کنندگان پیشرو در حوزۀ تایرسازی به شمار می رود که توانسته اند در طول فعالیت حرفه ای، موفق به کسب جوایز مختلفی گردند. امروزه لاستیک های نکسن تمام فصل را می توانید در طرح های متنوع با طیف گسترده ای از شیارها خریداری نمائید.

هدف از طراحی طرح گل و شیارهای مندرج بر روی لایۀ خارجی لاستیک، ایجاد عملکرد زهکشی صاف در جاده های مرطوب می باشد. این در حالی است که طراحی مدل میکروکاف ظریف بر روی سطح آج، عملکرد لاستیک را در سطوح جاده های خیس و برفی بهبود می بخشد. به همین دلیل شرکت های سازندۀ لاستیک با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی مختلف، توانسته اند انواع لاستیک زمستانی، تابستانی و چهار فصل را تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند.

بدین ترتیب قیمت  خرید لاستیک گودیر و لاستیک نکسن در سطح بازار نوسان دارد و به همین دلیل افرادی که خواستار خرید لاستیک نکسن اورجینال هستند، می توانند از طریق فروشگاه اینترنتی هم پا با قیمت مناسب خریداری نمائید.

فروشگاه هم پا 

  آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 97
نمایش همه
علاقه مندی ها ()