لاستیک گودیر از برندهای معروف در بازار ایران محسوب می گردد که طرفداران زیادی را به خود جلب نموده اند. از مهمترین ویژگی های لاستیک گودیر می توان به کیفیت بالای آنها اشاره نمود که توسط کمپانی سازنده، نسل جدید محصولات آنها با عملکرد بسیار بالا و فناوری UHP ساخته می شوند. دسته ای از لاستیک های گودیر سواری با عنوان Eagle F1 Asymmetric تولید و به بازار عرضه می شوند. بدین ترتیب با مراجعه به فروشگاه همپا، به سهولت می توانید لاستیک های گودیر رادیال را متناسب با اتومبیل های سبک و سنگین خریداری نمائید.

اگر خواستار  خرید لاستیک گودیر اصل هستید، توصیه می کنیم بررسی دقیق نسبت به این موضوعات داشته باشید.

خرید لاستیک گودیر خودروهای لوکس

نخستین سری لاستیک گودیر متناسب با خودروهای اسپرت همچون محصولات شرکت های خودروسازی فولکس واگن گلف و پورشه ساخته شده اند. البته با گذشت زمان توانستند محصولات متعددی را متناسب با مدل های مختلف خودروهای مرسدس بنز و بی ام و در سری های مختلف تولید و در دسترس شرکت های خودروسازی و مصرف کنندگان قرار دهند. در طراحی و ساخت لاستیک های گودیر، استانداردهای متعددی تعریف شده است که تطابق لازم با عملکرد اتومبیل داشته باشند.

هنگام خرید لاستیک گودیر، توصیه می کنیم نگاهی دقیق بر مشخصات فنی درج شده بر روی آنها داشته باشید چون متناسب با مدل های مختلف اتومبیل، بایستی لاستیک مناسب خریداری نمائید. به عبارتی افرادی که در شرایط آب و هوایی سرد زندگی می کنند، خرید لاستیک سومیتومو و لاستیک گودیر زمستانی می تواند گزینۀ مناسب به شمار رود. در عین حال متناسب با موقعیت آب و هوایی مناطق معتدل، خرید لاستیک گودیر تمام فصل را به شما پیشنهاد می دهیم.

قیمت لاستیک گودیر بر پایۀ عوامل متعددی منجمله مشخصات فنی آنها، سال تولید و قیمت روز ارز تعیین می گردد. در حال حاضر می توانید در لیست محصولات تایرهای خارجی که توسط فروشگاه اینترنتی هم پا عرضه می شوند، با قیمت مناسب به صورت آنلاین لاستیک گودیر اورجینال خریداری نمائید.

فروشگاه هم پا 

  آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 95
نمایش همه
علاقه مندی ها ()