شرکت فاو چین به عنوان تولید کنندۀ خودروهای بسترن در جهان شناخته می شوند که البته در ایران به واسطۀ یک کمپانی خودروسازی، مونتاژ و به فروش می رسند. لوازم یدکی بسترن در مدل و دسته بندی متفاوت عرضه می شوند چون خودرو متشکل از انواع قطعات در ابعاد متفاوت هستند.با توجه به بازاری که امروز داریم،جهت خرید لوازم یدکی بسترن بایستی نسبت به اورجینال بودن قطعات اطمینان حاصل نمائید چون به کارگیری لوازم یدکی فیک می تواند صدمات بیشتری به دیگر قسمت های خودرو که درگیر با آن لوازم یدکی هستند، بوجود آورند.

بزرگ ترین فروشنده لوازم یدکی بسترن در تهران

بدین ترتیب به محض رویت کوچکترین مشکل در عملکرد خودروی بسترن، می بایست نسبت به تعویض لوازم یدکی بسترن هر چه سریع تر اقدام نمائید. فروشگاه نیوپارت به عنوان یکی از مراکز عرضه کننده در حوزۀ تأمین و فروش قطعات خودروهای بسترن فعالیت دارند و توانسته اند لیست محصولات فروشگاه، انواع لوازم یدکی بسترن B30، B50، B50F و ... را در بازار عرضه نمایند.خراب شدن هر کدام از آنها، تأثیر مستقیم بر روی عملکرد اتومبیل می گذارد و به همین دلیل ممکن است راننده با اختلال در رانندگی مواجه شود. تفاوت های شاخصی میان هر یک از انواع قطعات و لوازم یدکی بسترن وجود دارد که متناسب با نوع قطعات آسیب دیده می توانید آنها را از طریق فروشگاه های معتبر خریداری نمائید. 

بنابراین برخی از مراکز عرضۀ قطعات خودرو، به صورت تخصصی در حوزۀ فروش لوازم یدکی بسترن اورجینال فعالیت می کنند که پس از بررسی وضعیت بازار و میزان تقاضا، انواع قطعات خودروهای بسترن رایج را در لیست محصولات خود به بازار عرضه می کنند. هم اکنون جهت اطلاع از قیمت فروش قطعات بسترن می توانید با واحد فروش نیوپارت تماس گرفته و پس از مشورت با کارشناسان فروش و اطمینان یافتن از اورجینال بودن قطعات، در نهایت نسبت به خرید لوازم یدکی بسترن از طریق مجموعۀ نیوپارت اقدام نمائید.

فروشگاه نیوپارت

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 109
نمایش همه
علاقه مندی ها ()