لاستیک خودرو از اجزای اصلی است که به صورت دوره ای توسط رانندگان تعویض شوند. اگر لاستیک های خودرو را از نزدیک ملاحظه کرده باشید، بر روی آنها یک سری علائم درج شده است که به عنوان مشخصات فنی آنها شناخته می شوند. خرید و  فروش لاستیک خودرو بر مبنای مدل اتومبیل صورت می پذیرد چون مشخصات فنی خودرو تأثیر مستقیم بر روی انتخاب تایر ماشین دارد.

شاخص های اصلی در خرید لاستیک خودرو

نوع ساختار تایر، نوع متریال به کار رفته در ساخت لاستیک، حداکثر شاخص سرعت، بار و فشار مجاز، ابعاد تایر، ارتفاع آج، میزان تراکم آج و طرح گل برخی از مواردی هستند که هنگام خرید لاستیک خودرو بایستی از سوی خریداران در نظر گرفته شوند. فروشگاه همپا به عنوان یکی از مراکز فروش در حوزۀ لاستیک های خودرو فعالیت می کنند و توانسته اند برندهای معتبر و پرفروش را در لیست محصولات خود عرضه نمایند.

هم اکنون می توانید متناسب با مدل های مختلف خودرو، انواع لاستیک خودرو را با برندهای ایرانی و خارجی با کیفیت مرغوب خریداری نمائید. بررسی مشخصات فنی درج شده بر روی تایر از موارد مهم و اساسی به شمار می روند که بایستی توسط خریداران مورد بررسی دقیق قرار گرفته شوند. با در نظر گرفتن موارد مذکور راحت تر می توانید نسبت به خرید لاستیک  خودرو تصمیم بگیرید.

متناسب با شرایط محیطی و نوع کاربری که از اتومبیل خود دارید، توصیه می کنیم در انتخاب لاستیک خودرو تمام توجهات و دقت لازم را داشته باشید. قطعاً مشخصات فنی لاستیک خودروهای مختلف سواری، شاسی بلند و غیره متفاوت در نظر گرفته می شوند. بدین ترتیب متناسب با اتومبیل می توانید بهترین تایر را انتخاب و با قیمت مناسب خریداری نمائید. در حال حاضر جهت بررسی بیشتر مشخصات فنی انواع لاستیک خودرو و خرید آنلاین می توانید از طریق سایت فروشگاه اینترنتی هم پا اقدام نمائید.

 

فروشگاه هم پا  

  آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 94
نمایش همه
علاقه مندی ها ()