لاستیک از قطعات مهم و کاربردی خودرو به شمار می رود که هر چند وقت یکبار، به دلایل مختلفی بایستی تعویض گردد. هر یک از پارامترهایی که بر روی لایۀ خارجی لاستیک خودرو درج می شوند، دارای معنا و مفهوم خاصی هستند که یک راننده بایستی نسبت به آنها آگاهی کامل داشته باشد. در این صورت می توانند لاستیک مناسب و با کیفیتی را که با مشخصات فنی اتومبیل تطابق دارد، با قیمت فروش لاستیک مناسب و بهترین برند خریداری نمایند. فروشگاه همپا از مراکز شناخته شده در عرصۀ واردات و پخش انواع لاستیک خودرو فعالیت می کند و این مجموعه توانسته در طول سال ها فعالیت متوالی، محصولات با کیفیتی را با برندهای معروف در دسترس انتخاب مصرف کنندگان قرار دهند.

فروش لاستیک اورجینال

همانطور که از بخش ابتدایی پست بدان اشاره نمودیم، فروش لاستیک در دسته بندی های متفاوت صورت می پذیرد و به همین دلیل افراد با دغدغۀ انتخاب یک لاستیک اصل و با کیفیت رو به رو می شوند. نکات مهمی که در عرصۀ انتخاب لاستیک خودرو حائز اهمیت می باشد، بررسی کیفیت بدنۀ خارجی لاستیک و سپس تطابق مشخصات فنی تایر می باشد که بایستی با لاستیک فابریک اتومبیل هماهنگی لازم را داشته باشد.

عمر آج به عنوان یکی از پارامترهای مهم، به صورت عدد بر روی دیوارۀ خارجی لاستیک نمایش داده می شود. در واقع شاخصی است که در شرایط کنترل شده، در جاده های آزمایشی بدست آمده است. لازم به ذکر است که هر چه این عدد بزرگ باشد، احتمال افزایش طول عمر آج لاستیک بیشتر می باشد چون هیچ کس قادر به پیش بینی عمر مفید آج تایر در شرایط متفاوت رانندگی نمی باشد. بنابراین این پارامتر همواره به صورت تخمینی که از آن انتظار می رود، تعیین می گردد. در عین حال میزان چسبندگی لاستیک به صورت حروف لاتین A, B , AA و C بر روی دیوارۀ خارجی درج می شوند. امروزه می توانید به صورت تخصصی از طریق مرکز فروش تایر ماشین هم پا با برندهای معروف، لاستیک های خودرو را خریداری نمائید.

فروشگاه هم پا  

  آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 93
نمایش همه
علاقه مندی ها ()