لوازم یدکی بسترن را می توانید از طریق مراکز عرضۀ تجهیزات خودروهای بسترن تأمین نمائید. خودروی بسترن از اتومبیل های چینی است که در داخل کشور به واسطۀ کمپانی خودروسازی گروه بهمن مونتاژ و به بازار عرضه می شوند.

بدین ترتیب چندین سال است که بسیاری از افراد مالک خودروهای بسترن هستند که به دلایل مختلف نیازمند به تعمیر و در نهایت خرید قطعات بسترن  هستند و از آنجایی که در سطح بازار قطعات تقلبی این خودرو نیز عرضه می شوند، توصیه می کنیم به مراکز معتبر همچون فروشگاه نیوپارت مراجعه نمائید. در این صورت با اطمینان خاطر از اصل بودن قطعات، می توانید انواع قطعات بسترن را خریداری نمائید.

مرکز تخصصی فروش قطعات بسترن

فروش قطعات بسترن در دسته بندی های مختلف صورت می پذیرد چون صنعت خودروسازی بر اساس میزان موجودیت قطعات خودرو در سطح بازار رونق می یابد. به عبارتی خودروهایی که بتوان لوازم یدکی آن را در سطح بازار تهیه نمائید، بیشتر مورد استقبال قرار گرفته می شود و بدین ترتیب شاهد فروش قطعات بسترن متناسب با مدل های مختلف آن منجمله  خودروهای بسترن b30، b50f، b50 و ... می باشیم.

البته می توان گفت هر چه یک مدل خودرو در بازار بیشتر باشد، معمولاً قطعات و لوازم یدکی آن اتومبیل را راحت تر می توان تهیه و خریداری نمود. قطعات بسترن بی 30 بیشترین سهم لوازم یدکی  خودروهای بسترن را به خود اختصاص می دهد. خودرو از قطعه های متعددی تشکیل شده است که هر کدام از آنها دارای ویژگی و عملکرد متفاوتی هستند که ایجاد مشکل و آسیب فنی برای هر کدام از آنها، نیاز به رسیدگی دارد. برخی از مواقع نیاز به خرید قطعات بسترن و هر اتومبیلی که در اختیار دارید، خواهید داشت. تعدد قطعات بسترن بسیار است و به همین دلیل قیمت قطعات بسترن را نمی توان به سهولت تعیین نمود و با مراجعه به مراکز معتبر و شناخته شده خریداری نمود. جهت استعلام قیمت خرید لوازم یدکی بسترن می توانید با واحد فروش مجموعۀ نیوپارت تماس گرفته و پس از اطمینان یافتن از اصل بودن قطعات، آنها را سفارش دهید.

 فروشگاه نیوپارت

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 99
نمایش همه
علاقه مندی ها ()