اگر نوع کسب و کار شما به نحوی است که با خطرات جدی رو به رو می شوید، خرید تجهیزات ایمنی همچون کفش کار، دستکش ایمنی و مواردی از این قبیل را به شما توصیه می کنیم. مراقبت از پاها برای هر شخصی لازم و ضروری است چون به عنوان قلب دوم شناخته می شود و قطعاً سلامت آن بر روی عملکرد شخص تأثیر می گذارد. در گذشته خیلی از افراد در اثر وقوع اتفاقات ناگوار همچون سقوط اجسام سنگین و کار با تجهیزات برنده، متأسفانه با قطعی عضو رو به رو می شدند ولی امروزه کارفرمایان می توانند با خرید کفش کار برای پرسنل خود، مانع از این اتفاق ناخوشایند شوند. فروشگاه رادین ایمن به عنوان یکی از مراکز شناخته شده در حوزۀ پخش تجهیزات ایمنی، شرایط مناسبی را برای خرید اقلام و لوازم ایمنی برای عموم مشتریان و صاحبان مشاغل فراهم نموده اند.  

اجباری بودن خرید کفش کار توسط کارفرمایان

همانطور که می دانید رعایت نکات ایمنی حین کار برای کارفرمایان الزامی است. در نتیجه موظف به خرید کفش کار و دیگر تجهیزات ایمنی می باشند. بنابراین متناسب با نوع فعالیتی که افراد در مشاغل مختلف انجام می دهند، می توانند کفش کار در مدل های متفاوت خریداری نمایند. کفش کار نگهبان، کفش کار کرافت، کفش کار تبریز، کفش کار ارک، کفش کار نووا، کفش کار کاترپیلار، کفش کار بهشتیان و ... از جمله برندهای شناخته شده در حوزۀ فروش کفش ایمنی به شمار می روند.  خرید تجهیزات ایمنی را از سایت انجام دهید.

بدین ترتیب افرادی که به دنبال خرید کفش کار هستند، با در نظر گرفتن نوع خطراتی که ممکن است سلامت پاهای آنها را تهدید کند، می توانند مناسب ترین کفش ایمنی را انتخاب نمایند. هم اکنون با مراجعه به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن می توانید کفش کار عایق برق، ضد لغزش، ضد اسید، نسوز و مواردی از این قبیل را با قیمت ارزان و کیفیت مرغوب خریداری نمائید.

 فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 154
نمایش همه
علاقه مندی ها ()