کفش نگهبان از معروف ترین کفش های ایمنی است که محبوبیت فراوانی در ایران دارد. کفش های نگهبان به صورت تخصصی در زمینۀ کفش های کار تولید شده اند. بدین ترتیب متناسب با مشاغل مختلف و خطرات احتمالی که ممکن است افراد با آن رو به رو شوند، می توانید کفش نگهبان مناسبی را انتخاب و خریداری نمائید. هنگام  خرید کفش نگهبان  توصیه می کنیم موارد مهمی منجمله جنس رویه و زیرۀ کفش، جنس سر پنجۀ کفش، سایز و نوع کاربری آن را مشاهده نمائید. با مراجعه به فروشگاه رادین ایمن، به سهولت می توانید از میان محصولات موجود در فروشگاه، کفش نگهبان را در مدل های متفاوت خریداری نمائید.

خرید کفش نگهبان در سایزهای بزرگ

کفش نگهبان از معدود کفش های ایمنی ایرانی است که دارای سایزبندی بیشتری منجمله 37 الی 47 برخوردار می باشد. بدین ترتیب محصولات کفش نگهبان می توانند مصارف عمومی برای آقایان و بانوان داشته باشند. جهت خرید کفش نگهبان می توانید به مراکز معتبر توزیع تجهیزات ایمنی مراجعه نمائید. امروزه صنایع ساختمان سازی، پتروشیمی، فولاد، نجاری و غیره بایستی جهت رعایت نکات ایمنی اقدام به خرید کفش کار نمایند.

انتخاب و  خرید تجهیزات ایمنی مانند کفش نگهبان ایمنی به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که می توان به جنس آنها اشاره نمود. متناسب با خطراتی که ممکن است حین کار، افراد با آنها مواجه شوند، می بایست کفش نگهبان مناسب خریداری نمائید. در همین راستا شاهد فروش کفش نگهبان با سرپنجه فولادی، زیرۀ ضد لغزش، نسوز، چکمه، ساق بلند، عایق برق و مواردی از این قبیل می باشیم که کارفرمایان با توجه به موقعیت می توانند آنها را انتخاب و خریداری نمایند. در حال حاضر با مراجعه به فروشگاه رادین ایمن، به سهولت می توانید کفش ایمنی نگهبان را در سایز و مدل های مختلف خریداری نمائید.

 فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 152
نمایش همه
علاقه مندی ها ()