زغال لیمو از محبوب ترین زغال های موجود در بازار به شمار می رود چون از چوب درختان مرکب ساخته می شوند. زغال های تولید شده از چوب درختان مرکب، در زمان سوختن، بوی مطبوعی از آنها متساعد می شود و به همین دلیل خیلی از افراد خواستار خرید این دسته از محصولات هستند. به طور کلی در زمان فروش زغال لیمو، می توانید زغال های معمولی و یا زغال های فشرده را در اشکال مختلف خریداری نمائید. جهت خرید زغال لیمو  می توانید از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب استعلام نموده و سپس انتخاب و خرید خود را نهایی نمائید.

خرید انواع زغال لیمو با کیفیت مرغوب

امروزه علاوه بر روش سنتی، شاهد تولید زغال لیمو به روش پیشرفتۀ صنعتی با استفاده از کوره و دستگاه های تمام اتوماتیک صنعتی می باشیم. بدین ترتیب توانسته اند مدت زمان تولید زغال را به حداقل رسانده و در عین حال، کیفیت و تنوع طرح زغال ها را نسبت به گذشته افزایش دهند. به عبارتی هم اکنون می توانید در سطح بازار زغال لیمو سکه ای، زغال لیمو حبه ای ، زغال لیمو قلمی و ... را به صورت بسته بندی های شرکتی و یا فله به صورت کیلویی خریداری نمائید.

از آنجایی که دیگر، همچون گذشته نمی توان از چوب درختان خشک برای راه اندازی آتش استفاده نمود. حجم تولید زغال نسبت به گذشته افزایش یافته است و شاهد رونق و پیشرفت در این حوزه می باشیم. اگر متقاضی خرید زغال لیمو هستید، می توانید به فروشگاه های معتبر مراجعه نموده و از میان محصولات موجود، متناسب با مصارفی که دارید، آنها را انتخاب و خریداری نمائید. قیمت زغال لیمو نیز بر مبنای فاکتورهایی منجمله نحوۀ تولید، کیفیت آنها و طرح آنان تعیین می گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت خرید زغال سکه ای می توانید به مراکز معتبر منجمله مجموعۀ سالار سوز جنوب مراجعه نمائید.

    سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 134
نمایش همه
علاقه مندی ها ()