صندلی راک به دلیل طراحی خاصی که دارد، نظر خیلی از افراد را به خود جلب می نماید. در واقع پایه های صندلی راک به صورت نیم دایره و بهم متصل ساخته شده اند که امکان حرکت دوار و گهواری را در یک راستا، به صورت حرکت به عقب و جلو فراهم می آورد.  بدین ترتیب این نوع صندلی با عنوان صندلی گهواره ای نیز شهرت دارد و از گذشته تا کنون بسیاری از افراد متقاضی خرید صندلی راک  هستند. به عبارتی تجربۀ افرادی که از صندلی راک استفاده کرده اند، این است که حس آرامش برای آنان بوجود می آورد. فروشگاه بهسازان چوب یکی دیگر از مراکز توزیع تجهیزات و لوازم دکوراسیون داخلی، انواع صندلی راحتی، مبلمان، سرویس خواب و ... را در طرح های مدرن و کلاسیک عرضه می کنند.

خرید صندلی راک یا گهواره ای

اگر متقاضی خرید صندلی راک هستید، متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید، می توانید این نوع صندلی را با قیمت مناسب خریداری نمائید. افرادی که به دنبال ایجاد فضایی آرامش بخش در محیط زندگی خود هستند، صندلی راک بهترین پیشنهاد به این دسته از افراد می باشد. چرا که با نشستن بر روی صندلی و حرکت گهواره ای شکلی که می توان با پا برای آن بوجود آورد، برای فرد آرامش بخش بوده و به نوعی لحظات خوبی خواهند داشت. برای خرید کتابخانه چوبی در این مجموعه تنوع بالایی را در اختیار دارید.

متریال بدنه و مدل دو فاکتور مهم در تعیین قیمت صندلی راک محسوب می شوند. بدین ترتیب افرادی که خواستار خرید صندلی راک هستند، پس از بررسی مدل های موجود در بازار و هزینه ای که برای خرید این کالا اختصاص داده اند، انتخاب خود را نهایی نمایند. فروش صندلی راک ساده و صندلی راک مکانیزم دار که دارای پاف می باشند را می توانید در سطح بازار مشاهده نمائید. توسط برخی از مراکز عرضۀ لوازم خانگی می توانید تجهیزات و لوازم خانگی چوبی همچون صندلی های راحتی را با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب خریداری نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 133
نمایش همه
علاقه مندی ها ()