لاستیک هانکوک یکی دیگر از برندهای کره ای است که در داخلی کشور، متقاضیان زیادی دارد. ابعاد، حداکثر سرعت موتور، مدت زمان شتاب گیری صفر تا صد خودرو و شرایط محیطی از عوامل کلیدی و تأثیرگذار در طراحی و تولید لاستیک خودرو به شمار می روند. بدیهی است که شاهد فروش لاستیک هانکوک  در مدل های متفاوت در سطح بازار باشیم که هر کدام از آنها دارای مشخصات فنی متفاوت نسبت به یکدیگر هستند. جهت مشاهدۀ رایج ترین مدل های لاستیک هانکوک می توانید به فروشگاه چرخ و یدک مراجعه نمائید.

عوامل مؤثر در نوسان قیمت لاستیک هانکوک

این مجموعه، به عنوان یکی از مراکز بزرگ در عرصۀ فروش تجهیزات خودرو منجمله لاستیک خودرو، رینگ و باتری ماشین فعالیت دارند که توانسته اند پس از تحقیقات فراوان، معتبرترین برندهای لاستیک خود را در لیست محصولات به مشتریان گرامی پیشنهاد دهند. فروش لاستیک هانکوک، در ایران به دلیل متقاضیان زیاد به صورت اصل و غیر اورجینال صورت می گیرد. بدین ترتیب توصیه می کنیم جهت خرید لاستیک هانکوک به مراکز معتبر و شناخته شده مراجعه نمائید.

مبتنی بر شرایط آب و هوایی، مدل خودرو و نوع کاربری که از اتومبیل انتظار دارید، می توانید بهترین لاستیک هانکوک را از طریق مراکز فروش لاستیک، انتخاب و سفارش دهید. بدون شک نوع لاستیکی که برای اتومبیل تهیه می کنید، بر کیفیت رانندگی شما تأثیر می گذارد. به عبارتی طراحی بدنۀ خارجی لاستیک یا همان طرح گل و ارتفاع آج تایر بر روی میزان چسبندگی لاستیک هانکوک تأثیرگذار می باشد.

قیمت لاستیک هانکوک با توجه به عواملی همچون کیفیت جنس، اصل بودن آن، تاریخ تولید و مدل آن تعیین می گردد. علاوه بر آنکه شرایطی منجمله نوسان قیمت ارز در بازار نیز به طور مستقیم بر روی نوسان قیمت لاستیک هانکوک رادیال تأثیرگذار می باشد که می توانید با مراجعه به مرکز فروش اینترنتی لاستیک چرخ و یدک، نگاه کلی به مشخصات فنی و قیمت لاستیک های خودرو داشته باشید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 102
نمایش همه
علاقه مندی ها ()