لاستیک کومهو از معروف ترین تایرهای بازار به شمار می رود چون شرکت کومهو در طول فعالیت حرفه ای خود، توانسته اند محصولات با کیفیت تولید و روانۀ بازار جهانی نمایند که در ایران نیز وارد و عرضه می شوند. برخی از مراکز فروش لاستیک خودرو در لیست محصولات خود، فروش لاستیک کومهو  را به صورت اورجینال عرضه می نمایند.

خرید لاستیک کومهو، انتخابی مطمئن

انتخاب لاستیک با کیفیت برای اتومبیل از مهمترین دغدغه های رانندگان به شمار می رود و بدین ترتیب توصیه می کنیم سطح اطلاعات خود را در خصوص معانی و مفاهیم مشخصات فنی لاستیک خودرو ارتقاء دهید. در صورت نیاز به خرید لاستیک کومهو رادیال می توانید از طریق مجموعۀ چرخ و یدک اقدام نمائید. این مجموعه به عنوان یکی از مراکز بزرگ در زمینۀ واردات و فروش لاستیک خودرو فعالیت می کنند و می توانند شما را در مسیر انتخاب تایرهای اتومبیلتان همراهی کنند.

فروش لاستیک کومهو در دسته بندی تایرهای کره ای گنجانده می شود و در ایران از محبوبیت بالایی برخوردار است. در زمان خرید لاستیک کومهو بایستی فاکتورهای مهم همچون کیفیت جنس تایر، مشخصات فنی، سال تولید، طرح گل، ارتفاع و میزان آج های رویۀ تایر را در نظر بگیرید. بدون شک هر کدام از فاکتورهای مذکور بر روی طول عمر و ماندگاری تایر تأثیرگذار می باشد. ضمن آنکه عوامل مذکور بر روی قیمت لاستیک کومهو تأثیر می گذارد.

اگر به دنبال تعویض تایرهای خودرو می باشید، در نظر گرفتن مواردی منجمله مدل اتومبیل، مشخصات فنی خودرو، شرایط آب و هوا و نوع کاربری که برای خودرو در نظر گرفته اید، حائز اهمیت می باشند. به عبارتی متناسب با خودروی سواری، بایستی لاستیک کومهو سواری را تهیه نمائید. این در حالی است که توسط فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک شاهد فروش انواع  لاستیک کومهو به صورت تمام فصل، زمستانی و تابستانی همراه با گارانتی معتبر می باشیم.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 110
نمایش همه
علاقه مندی ها ()