چندین نمایندگی بیسوس در ایران فعالیت می کنند که بایستی از معتبر بودن فعالیت آنها اطمینان حاصل نمائید چون متأسفانه افراد کلاهبردار در صنعت خرید و فروش تجهیزات و لوازم جانبی گوشی های هوشمند وجود دارد. بدین ترتیب پیش از خرید عمده لوازم جانبی موبایل بایستی از سابقۀ فعالیت مرکز نمایندگی بیسوس مطمئن گردید. کمپانی بیسوس به صورت حرفه ای در زمینۀ طراحی و تولید لوازم جانبی موبایل فعالیت می کنند که توانسته اند محصولاتی با کیفیت در دسته بندی های مختلف به بازار جهانی عرضه نمایند. بازرگانی 414 از مراکز رسمی نمایندگی بیسوس در داخل کشور به شمار می روند که در طول فعالیت حرفه ای خود، موفق به عرضۀ انواع لوازم جانبی شده اند.

نمایندگی فروش محصولات اصل باسئوس

افرادی که قصد افتتاح یک کسب و کار جدید در زمینۀ فروش لوازم جانبی موبایل دارند، می توانند جهت تأمین محصولات اورجینال خود با قیمت ارزان به مراکز نمایندگی بیسوس در تهران و شهرستان ها مراجعه نمایند. نکتۀ مهم و کلیدی که در خصوص خرید لوازم جانبی موبایل مطرح می شود، اطمینان یافتن از اصل بودن آنها می باشد چون متأسفانه در سطح بازار شاهد عرضۀ تجهیزات جانبی موبایل غیر اصل و فیک می باشیم. بدین ترتیب توصیه می کنیم با مراجعه به مراکز نمایندگی بیسوس، اقدام به خرید محصولات این برند نمائید.

از مزایای خرید محصولات نمایندگی باسئوس از طریق نمایندگی بیسوس، این است که لوازم جانبی موبایل را همراه با گارانتی معتبر و با قیمت ارزان تر از رقبای تجاری می توانید خریداری نمائید. همانطور که می دانید معتبرترین مراکز نمایندگی بیسوس، تلاش می کنند فروش عمده لوازم جانبی موبایل را با قیمت ارزان انجام دهند. در واقع أخذ نمایندگی رسمی از سوی یک کمپانی دارای یک سری مزایا می باشد که می توان به تأمین محصولات اورجینال با قیمت ارزان اشاره نمود و طبیعتاً شامل حال خریداران از نمایندگی رسمی بیسوس در ایران نیز می شود. فروشگاه اینترنتی بازرگانی 414 توانسته به عنوان بهترین نمایندگی باسئوس، پاسخگوی سفارشات مشتریان خود در سراسر کشور باشند.

 فروشگاه لوازم جانبی موبایل 414 

آدرس : تهران خیابان جمهوری تقاطع حافظ پاساژ علاالدین طبقه 4 واحد 414 

ایمیل : info@414co.com

                                                                                       تلفن های فروشگاه:                                                                                                   

                  02166762740     09125005285                        

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 118
نمایش همه
علاقه مندی ها ()