رینگ اسپرت یکی از محبوب ترین رینگ هایی است که در بازار لوازم جانبی خودرو عرضه می شود. در واقع افرادی که علاقه مند هستند که طراحی بدنۀ خودرو را دگرگون سازند و طرفدار اسپرت نمودن اتومبیل خود می باشند، می توانند با خرید رینگ اسپرت، گامی مؤثر در این مسیر داشته باشند. فاکتورهای متعددی در انتخاب رینگ اسپرت وجود دارد که آگاهی داشتن نسبت به آنها، می تواند بهترین راهنمای شما محسوب گردد. فروشگاه چرخ و یدک در لیست محصولات فروشگاه، قادر به فروش رینگ اسپرت در طرح های متنوع و شیک می باشند.

سفارش اینترنتی رینگ اسپرت

از مهمترین مشخصه های رینگ اسپرت می توان به کیفیت بالای آلیاژ به کار رفته در ساخت آن اشاره نمود. ضمن آنکه زیبایی متفاوت به نمای ظاهری خودرو می بخشد. بدین ترتیب هنگامی که در صدد برای خرید رینگ اسپرت خودرو هستید، بررسی یک سری نکات مهم ضرورت دارد.

به طور کلی رینگ بر روی عملکرد خودرو تأثیرگذار می باشد و به نوعی وزن رینگ و لاستیک که توسط سیستم تعلیق خودرو حمایت نمی شود، هر چه کمتر باشد، قطعاً بر روی کنترل خودرو در سطح جاده تأثیرگذار می باشد و به نوعی انتقال ضربه به بخش داخل خودرو کاهش پیدا می کند. هم اکنون شاهد به کارگیری رینگ اسپرت آلومینیومی سبک، باعث بهبود کنترل پذیری خودرو می شود.

البته یکی دیگر از مزایای استفاده از رینگ اسپرت برای اتومبیل، افزایش شتاب، کارایی سیستم عملکرد ترمز و کاهش مصرف سوخت می باشد. بدین ترتیب متناسب با مدل اتومبیل خود، از میان انواع رینگ اسپرت، راحت تر از گذشته قادر به انتخاب رینگ آلومینیومی سبک خواهید بود. علاوه بر آنکه می توانید زیبایی ظاهری خودرو را تقویت نمائید.

کاهش اینرسی دورانی رینگ آلومینیومی در مقایسه نسبت به رینگ فولادی بسیار کارآمدتر است و نقش مؤثر در افزایش سرعت خودرو خواهد داشت. خرید لاستیک کومهو را با بهرتین قیمت از چرخ و یدک انجام دهید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 103
نمایش همه
علاقه مندی ها ()