فروش اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی توسط برخی از مراکز عرضۀ لوازم آزمایشگاه صورت می پذیرد. بسیاری از دستگاه ها و تجهیزات آزمایشگاهی در برخی از مراکز آزمایشگاه ها کاربرد عمومی دارند، بنابراین جهت تهیۀ آنها، می بایست به مراکز توزیع لوازم آزمایشگاهی مراجعه نمائید که تجهیزات با برند اورجینال را تأمین نموده و در دسترس صاحبان صنایع قرار دهند. فروشگاه آزمایشگاهی علمینو به عنوان یکی از مراکز با سابقه در عرصۀ فروش اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی در حال فعالیت می باشند و می توانند نیاز شما را در این مسیر برآورده نمایند.

بن ماری، فور، انکوباتور، هات پلیت، میکروسکوپ، کلنی کانتر، شیشه آلات، ظروف پلاستیکی، آب مقطر، سانتریفیوژ، اتوکلاو، هود شیمیایی، لوله آزمایش، دماسنج، بورت، گیره لوله آزمایش، گیره و پایه، بالن، پیپت مدرج، قطره چکان، بطری مواد شیمیایی، بالن ته صاف، ارلن، گیره و لوله آزمایش و ... برخی از انواع لوازم و تجهیزاتی است که در اکثر مراکز آزمایشگاهی مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

بدین ترتیب متناسب با مراکز آزمایشگاهی مختلف می توانید کلیۀ اقلام و تجهیزات آزمایشگاهی را با قیمت ارزان در برندهای مختلف خریداری نمائید. اگر خواستار خرید اقلام مورد نیاز برای مراکز آزمایشگاهی هستید، قطعاً می توانید از طریق مراکز معتبر مناسب ترین تجهیزات را تهیه نمائید. اگر به دنبال تأمین انواع اقلام آزمایشگاهی هستید، بدون محدودیت زمانی، می توانید به مراکز فروشگاه تجهیزات آزمایشگاهی مراجعه نمائید.

دسترسی به مراکز معتبر در حوزۀ فروش اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی ، به شما کمک می کند که بتوانید محصولات متنوعی را بدون محدودیت مکانی خریداری نمائید. امروزه شاهد گسترش فعالیت مراکز توزیع فروش لوازم آزمایشگاهی در سطح بازار می باشیم که توانسته اند در مدل های متنوع، انواع تجهیزات و اقلام را با برندهای معتبر عرضه نمایند. با توجه به گستردگی ظروف و تجهیزات آزمایشگاهی، انتخاب و تهیۀ این اقلام کار راحتی نیست که می بایست از طریق مراکز معتبر نسبت بدان انجام داد. در حال حاضر از طریق فروشگاه آزمایشگاهی علمینو به صورت حرفه ای قادر به تأمین انواع اقلام و تجهیزات آزمایشگاهی می باشند.

 فروشگاه آزمایشگاهی علمینو

ساعت کاری: شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

     پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 66405180-021

تلفن: 66969924-021

تلفکس: 66483719-021     ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس: تهران – ولیعصر
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 124
نمایش همه
علاقه مندی ها ()