بای پپ از دستگاه های کمک تنفسی است که نقش بسزایی بر روند بهبود عملکرد دم و بادم دارد. فرآیند عمل تنفس به واسطۀ سیستم ماهیچه ای صورت می پذیرد که حجم سینه بایستی تغییر کند و فشارهای منفی و مثبت در نتیجۀ آن حاصل می شود. به طور کلی تغییرات فشار در سینه که باعث ورود و خروج هوا از ششها به بیرون می گردد، اکسیژن مورد نیاز برای تنفس انسان را فراهم می آورد. خرید بای پپ را از طریق سایت بارمان تجهیز با کیفیت بالا انجام دهید. 

مزایای دستگاه bipap

سیستم عملکرد عضله دیافراگم بر پایۀ همین حرکات تنظیم شده است که در صورت بروز اختلال در این عملکرد، فرد با مشکل کمبود اکسیژن رو به رو می شود و بدین ترتیب با دستگاه بای پپ bipap که یک دستگاه کمک تنفسی است، می توان کمبود اکسیژن بوجود آمده را جبران نمود. تجهیزات پزشکی بارمان به صورت حرفه ای در زمینۀ فروش تجهیزات بیمارستانی فعالیت دارند که در لیست دستگاه ها، امکان خرید بای پپ را برای مراکز درمانی و همچنین افرادی که نیازمند به تأمین دستگاه کمک تنفسی در منزل هستند، فراهم نموده است.

در حال حاضر خرید بای پپ برای کلیۀ بیمارانی که با کمبود اکسیژن رو به رو هستند، صورت می پذیرد. افرادی که با بیماری انسداد مزمن ریه، انسداد مزمن ریه آسم، پنومونی، انسداد خواب، آپنه مرکزی خواب، سندروم هیپو ونتیلاسیون، ادم حاد ریوی ناشی از نارسایی قلبی، ضعف تنفس بعد از اعمال جراحی و ... رو به رو هستند، می توانند از مزایای دستگاه bipap بهره مند گردند.

 خرید bipap  می تواند راهکار مناسبی برای تأمین کمبود اکسیژن محسوب گردد. در حال حاضر دستگاه بای پپ را می توان با برند و مدل های متفاوت خریداری نمود. از دستگاه bipap علاوه بر محیط های درمانی همچون بیمارستان ها و درمانگاه ها می توان در محیط منزل نیز استفاده نمود چون برخی از افراد بایستی برای مدت زمان طولانی از دستگاه کمک تنفسی همچون بای پپ و یا سی پپ استفاده نمایند که می توانند با آسودگی خاطر از طریق تجهیزات پزشکی بارمان، با قیمت مناسب همراه با گارانتی خریداری نمایند.

  تجهیزات پزشکی بارمان 

آدرس : تهران ،میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی ،خیابان نصرت ،پلاک ۲

ایمیل: MEDICAL.RASOOLI@GMAIL.COM

شماره تماس : 09129368456 - 02166563427  -02166122397

فکس :02166563427

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 122
نمایش همه
علاقه مندی ها ()