برای استفاده از موبایل ها نیاز به لوازم جانبی موبایل می باشد به همین دلیل فروش لوازم جانبی موبایل بسیار پر رونق می باشد. تامین کنندگانی که واردات این لوازم جانبی را انجام می دهند ،  پخش عمده لوازم جانبی موبایل را انجام داده و با فروش عمده لوازم جانبی موبایل آن را به دست فروشندگان و مصرف کنندگان قرار می دهند. فروشگاه لوازم جانبی موبایل 414 یکی از مراکز معتبر برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل در کشورمان است که به دلیل عرضه ی مستقیم ، قیمت های بسیار مناسبی را در نظر گرفته است.

خرید عمده لوازم جانبی موبایل با بهترین قیمت

فروشندگان که به صورت حضوری یا اینترنتی فعالیت دارند، خرید عمده لوازم جانبی موبایل را انجمام داده و با اعمال مقداری سود آن را به دست مصرف کنندگان می رساند. لوازم جانبی موبایل شامل انواع لوازم مانند پاوربانک، قاب گوشی، محافظ صفحه نمایش ، شارژر، هندزفری و... می باشد که هر یک از این لوازم در برند های مختلفی در بازار به فروش می رسد. برند های شناخته شده معمولا فروش بالاتری نسبت به بندهای متفرقه دارند زیرا کیفیت بالایی داشته و لوازم جانبی در این برند ها بسیار با کیفیت و با دوام هستند. پخش عمده لوازم جانبی موبایل توسط عرضه کنندگان با توجه به واسطه هایی که وجود دارد، با قیمت های مختلفی انجام می گیرد.

فروش عمده لوازم جانبی موبایل در برند معتبر

مراکز  فروش عمده لوازم جانبی موبایل ، فروش عمده لوازم جانبی موبایل را در برند های مختلفی ارائه می کنند و برند یکی از مهم ترین موارد در خرید لوازم جانبی توسط مصرف کنندگان است زیرا برند های معتبر محصولات با کیفیتی را ارائه می کنند. به همین دلیل خرید عمده لوازم جانبی موبایل در برند  های معتبر بسیار پر متقاضی تر می باشد و فروشگاه لوازم جانبی موبایل 414 انواع با کیفیت ترین لوازم جانبی موبایل را ارائه می کند که در نوع اصلی و با نازل ترین قیمت ارائه می شود.

 فروشگاه لوازم جانبی موبایل 414 

آدرس : تهران خیابان جمهوری تقاطع حافظ پاساژ علاالدین طبقه 4 واحد 414 

ایمیل : info@414co.com

تلفن های فروشگاه:    

02166762740     09125005285    

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 90
نمایش همه
علاقه مندی ها ()