نمایندگی بیسوس مناسب ترین مرکز برای خرید لوازم جانبی برند باسئوس به شمار می رود. با گستردگی تنوع مدل های گوشی هوشمند، همواره شاهد عرضۀ لوازم جانبی و تجهیزات موبایل در طرح های مختلف هستیم. شرکت بیسوس به عنوان یکی از بزرگ ترین و معتبرترین تولید کنندگان لوازم جانبی موبایل و دستگاه های دیجیتالی فعالیت خود را آغاز نموده اند. با تولید محصولات با کیفیت توانسته اند نظر عموم مشتریان خود را در سطح جهانی بلاخص ایران جلب نمایند. بدین ترتیب افرادی که قصد راه اندازی مراکز فروش تجهیزات جانبی موبایل را در سطح کشور دارند، می توانند از طریق نمایندگی بیسوس در ایران، به صورت عمده کلیۀ لوازم جانبی موبایل را تهیه نمایند. بازرگانی 414 از جمله معتبرترین نمایندگی باسئوس در تهران فعالیت دارد و توانسته اند شرایط مناسبی را برای خرید عمدۀ لوازم جانبی بیسوس را برای عموم مشتریان فراهم نمایند.

نمایندگی رسمی باسئوس در ایران

بازرگانی 414 در سال 1396 توانست فعالیت حرفه ای مجموعه را به عنوان نمایندگی بیسوس آغاز نماید و همراه با گارانتی معتبر کلیۀ اقلام را به فروش می رسانند. به طور کلی می توان گفت که هدف اصلی از فعالیت این مجموعۀ معتبر، واردات و توزیع لوازم جانبی موبایل بیسوس اورجینال در سطح کشور می باشد. در نتیجه افرادی که خواستار خرید عمدۀ محصولات باسئوس با قیمت ارزان هستند، بدون واسطه از طریق نمایندگی باسئوس می توانند تهیه نمایند.

با گستردگی لوازم جانبی موبایل در بازار، متأسفانه اجناس تقلبی و مشابه اصل محصولات بیسوس نیز عرضه می شوند. بدین ترتیب شما با آسودگی خاطر می توانید نسبت به خرید لوازم جانبی اقدام نمائید. چنین مجموعه هایی به صورت تخصصی توانسته اند به عنوان  نمایندگی باسئوس ، شرایط مناسب تری را برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل باسئوس اصل همراه با گارانتی معتبر را فراهم آورند. هم اکنون با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بازرگانی 414 می توانید بدون دغدغه و نگرانی به صورت عمده انواع لوازم جانبی موبایل بیسوس را به صورت آنلاین سفارش دهید.

 فروشگاه لوازم جانبی موبایل 414 

آدرس : تهران خیابان جمهوری تقاطع حافظ پاساژ علاالدین طبقه 4 واحد 414 

ایمیل : info@414co.com

                                                                                                 تلفن های فروشگاه:                                                                                                   

           02166762740     09125005285          

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 103
نمایش همه
علاقه مندی ها ()