لاستیک از قطعات اصلی خودرو به شمار می رود که دارای قابلیت تعویض هستند. به عبارتی تایر از اجزای مصرفی خودرو به شمار می رود که در اثر استفاده از اتومبیل، دچار فرسودگی شده و در صورت رویت کوچکترین آسیب دیدگی بر روی قسمت هایی از آنها، هر چه زودتر نسبت به تعویض انواع لاستیک خودرو اقدام نمود. جهت جایگزین نمودن لاستیک نو بجای تایرهای فرسوده، بایستی مشخصات فنی لاستیک فابریک خودرو را بررسی نمائید. فروشگاه چرخ و یدک با توجه به فعالیت و کسب و کاری که در زمینۀ فروش لاستیک ماشین دارند، می توانند راهنمای خوبی برای شما، در انتخاب تایر مناسب به شمار روند.

مهمترین ویژگی های لاستیک رادیال

شرایط جوی منطقه در کنار مدل خودرو و شرایط جاده، عواملی هستند که می توانند در انتخاب لاستیک های اتومبیل مؤثر باشند. توجه و به کارگیری یک سری نکات مهم و اساسی در خرید لاستیک رادیال، به شما کمک می کند که بتوانید فرمان پذیر خودرو را بهتر کنترل نمائید. در واقع انتخاب مناسب لاستیک، باعث افزایش بازدهی خودرو در شرایط آب و هوایی بارانی و برفی می گردد.

بدیهی است که متناسب با آب و هوای گرم که سطح دمای محیط بسیار بالا می باشد، مدل لاستیکی که برای اتومبیل خریداری می نمائید، بایستی قابلیت تحمل این حجم از گرمای بالا را داشته باشد. با توجه به عرضۀ انواع لاستیک خودرو در سطح بازار، انتخاب مدل تایر مناسب برای اتومبیل، کار دشواری است، بالاخص که اطلاعات مکفی در خصوص مشخصات فنی بایستی کسب گردد.

از این رو به افراد مبتدی که تا کنون تجربۀ خرید لاستیک نداشته اند، توصیه می شود که با کارشناسان فروش مجرب که در حوزۀ پخش لاستیک فعالیت دارند، مشورت نمایند. در نهایت بتوانند با در نظر گرفتن مدل اتومبیل، لاستیک های مناسبی را از میان برندهای ایرانی و خارجی خریداری نمایند. جهت خرید رینگ اسپرت و لاستیک رادیال می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نموده و پس از بررسی مشخصات فنی کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه، به صورت آنلاین خرید خود را نهایی نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 99
نمایش همه
علاقه مندی ها ()