رینگ اسپرت یکی از انواع رینگ رایج در بازار به شمار می روند. این نوع رینگ ها به دلیل ویژگی های ظاهری که از آن برخوردار هستند، مورد استقبال نسل جوان قرار گرفته می شود. البته بایستی به این نکتۀ مهم توجه نمود که یکی دیگر از دلایل خرید رینگ اسپرت ، تسریع عملکرد خودرو و کنترل پذیری فرمان در مواقع گذر از پیچ های خطرناک می باشد. هم اکنون با مراجعه به فروشگاه چرخ و یدک می توانید مدل های متنوعی از رینگ اسپرت را مبتنی بر خودروهای بی ام و، مرسدس بنز، پورشه و غیره انتخاب نموده و با قیمت مناسب خریداری نمائید.

فروش انواع رینگ اسپرت سبک

آلیاژ اصلی تشکیل دهندۀ رینگ اسپرت از آلومینیوم و دیگر عناصر فلزی است که توانسته اند میزان مقاومت آن را دو چندان نمایند. بدیهی است که انتخاب رینگ مناسب، می تواند فرمان پذیری خودرو را در سرعت های بالا و پیچ های خطرناک تقویت نماید. از دیگر مزایای خرید رینگ اسپرت می توان به افزایش قدرت مانور اتومبیل هنگام حرکت و همچنین ارتقاء عملکرد سیستم موتور اشاره نمود چون سطح تماس لاستیک با آسفالت را افزایش می دهند. خرید لاستیک اپتیما را با بهترین قیمت از طریق سایت انجام دهید.

در حال حاضر شاهد فروش رینگ اسپرت در مدل های متفاوت هستیم که توانسته اند از نظر میزان تراکم و وزن در دسته بندی متفاوت به فروش برسانند. جهت تولید نسل جدید رینگ های اسپرت، از تکنولوژی روز بهره گرفته اند تا بدین وسیله بتوانند عملکرد و بازدهی خودرو را افزایش دهند. ضمن آنکه هزینۀ ساخت رینگ اسپرت را کاهش دهند. علاوه بر آنکه توانسته اند با بهره گیری از فناوری پیشرفته، موفق به طراحی رینگ اسپرت سبک و با دوام گردند که گزینۀ مناسبی برای مسابقات به شمار می روند. در صورت تمایل به خرید و استعلام قیمت رینگ اسپرت می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نموده و پس از بررسی مشخصات فنی محصولات، به صورت اینترنتی ثبت سفارش نموده و در محل خرید خود را تحویل بگیرید.

فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 97
نمایش همه
علاقه مندی ها ()