تابلو کنواس از جمله تابلوهای دکوراتیو مدرن به شمار می رود که طراحان دکوراسیون داخلی توانسته اند از یکنواختی محیط کاسته و جلوۀ زیبایی به قسمت های مختلف دکوراسیون ببخشند. از گذشته تا کنون همواره شاهد به کارگیری تابلو در سبک و طرح های متفاوت در نمای دکوراسیون منزل هستیم. البته با بهره گیری از تکنیک و تجهیزات جدید توانسته اند سبک طراحی و تولید تابلو دکوراتیو را متحول نمایند. هم اکنون متقاضی برای خرید تابلو کنواس در سطح بازار بسیار است و با مراجعه به فروشگاه دیوار دکور می توانید دسترسی به طرح های متنوع تابلو کنواس داشته باشید.

خرید تابلو کنواس در ابعاد متفاوت

اگر در پی طراحی دکوراسیون منزل هستید، حتی با نصب تابلوی دکوراتیو کنواس در ابعاد کوچک نیز می توانید زیبایی سالن پذیرایی را دو چندان نمائید. فاکتورهای متعددی در انتخاب تابلو دکوراتیو وجود دارد که افراد با آگاهی داشتن نسبت به آنها، راحت تر می توانند انتخاب خود را از میان تنوع بالای تابلو کنواس انجام دهند.

قیمت، ابعاد، جنس اجزای مختلف تابلو و طرح چهار فاکتورهایی هستند که می توانید با تمرکز داشتن بر روی آنها، در نهایت تابلو دکوراتیو مناسبی را تهیه نمائید. بدیهی است که با انتخاب تابلو کنواس با طرح و ابعاد مناسب، تأثیر مستقیم بر روی زیبایی فضای دکوراسیون و همچنین مساحت اتاق داشته باشد. به عبارتی نصب تابلو کنواس در ابعاد بزرگ بر روی دیوار با مساحت زیاد می تواند جلوه ای متفاوت به محیط ببخشد و به نوعی از خیلی بزرگ تر نشان دادن محیط جلوگیری نمائید.

یک سری تکنیک و نکته در انتخاب و خرید تابلو دکوراتیو وجود دارد که با رعایت نمودن آنها، می توانید با صرف حداقل هزینه، زیبایی دکوراسیون داخلی منزل و یا محیط اداری و تجاری را تقویت نمائید. جهت بررسی و مشاهدۀ مدل های جدید تابلو کنواس می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نموده و در نهایت متناسب با سلیقۀ شخصی و توان مالی، به صورت آنلاین اقدام به خرید تابلو دکوراتیو کنواس نمائید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 122
نمایش همه
علاقه مندی ها ()