ویدئو پروژکتور مدل T48 را می توانید از طریق فروشگاه نیزار کالا خریداری نمائید. در واقع نیزار کالا از برندهای معروف در زمینۀ ساخت دستگاه های ویدئو پروژکتور در ایران به شمار می روند که توانسته اند با بررسی و تحقیق و تفحس محصولاتی با کیفیت تولید و به بازار مصرف عرضه نمایند. اگر خواستار خرید ویدئو پروژکتور مدل T48 می باشید، در ادامۀ مقاله به معرفی و شرح مشخصات فنی این دستگاه پروژکتور می پردازیم که راحت تر بتوانید نسبت به انتخاب آن تصمیم بگیرید.

خرید ویدئو پروژکتور T48 برای مؤسسات  

فروشگاه نیزار کالا یکی از سازندگان دستگاه های ویدئو پروژکتور در داخل کشور محسوب می گردند که متناسب با مساحت های مختلف و میزان روشنایی که دارند، اقدام به تولید ویدئو پروژکتور در مدل و قابلیت های متفاوت نموده اند. بنابراین اگر خواستار خرید ویدئو پروژکتور مدل T48 هستید، بایستی بدانید که این دستگاه مجهز به کلیۀ پورت های HDMI، USB، AUDIO، ورودی میکروفن، اسپیکر و قابلیت اتصال با امواج WIFI می باشد.

بدین ترتیب بدون استفاده از کابل، امکان اتصال میان ویدئو پروژکتور با دستگاه های منبع همچون لپ تاپ، تبلت، تلفن هوشمند، دوربین های فیلمبرداری دیجیتالی، دستگاه های ایکس باکس و پلی استیشن که تجهیز به قابلیت وای فای هستند را فراهم می آورد. در نتیجه بدون نگرانی نسبت به محل قراردهی پروژکتور، قابلیت اتصال بر روی دیوار، سقف و یا گذاشتن بر روی زمین برای ویدئو پروژکتور مدل T48 وجود دارد.

قیمت ویدئو پروژکتور  مدل T48 را می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مطلع گردید. این مجموعۀ معتبر در طول فعالیت حرفه ای خود، توانسته اند موفق به طراحی و ساخت مدل های متنوعی از دستگاه ویدئو پروژکتور با قابلیت های پیشرفته گردند. در نتیجه مؤسسات دولتی و خصوصی، دانشگاه ها، مدارس و شرکت ها می توانند با در نظر گرفتن موقعیت اتاق هایی که در اختیار دارند، در انتها بهترین ویدئو پروژکتور را انتخاب نموده و به صورت آنلاین همراه با گارانتی معتبر سفارش دهند.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 110
نمایش همه
علاقه مندی ها ()