طرح توجیهی به نحوی گردآوری می شود که بتواند اثر بخش بودن نتیجۀ یک سرمایه گذاری را مشخص نماید. از گذشته تا کنون، همواره شاهد فعالیت سرمایه گذاران در حوزه های مختلف هستیم که تلاش نموده اند با راه اندازی کسب و کارهای جدید بتوانند شرایط را برای اشتغال زایی خیلی از افراد فراهم سازند. نگارش و تدوین انواع طرح توجیهی برای مشاغل متعددی فراهم می باشد که توسط گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا نیز شاهد ارائه خدمات این چنینی، در سطح حرفه ای می باشیم.

طرح توجیهی برای کسب و کارهای جدید

اصول نوشتن طرح توجیهی برای اجرای کلیۀ پروژه ها یکسان می باشد ولی ممکن است در مسیر جمع آوری اطلاعات تخصصی، افراد مدت زمان بیشتری نیاز به تجزیه و تحلیل بازار داشته باشند. ضمن آنکه عناوین بخش های اصلی در تدوین طرح توجیهی راه اندازی گلخانه، پرورش قارچ، تولیدی کفش، تولیدی پوشاک، ساختمان سازی، احداث مراکز تفریحی و گردشگری، تولید مواد غذایی جدید، راه اندازی هتل و ... ممکن است تفاوت های قابل توجهی نسبت به یکدیگر داشته باشند.

در نتیجه هنگام نگارش و جمع آوری گزارش طرح توجیهی موارد متعددی منجمله : محل اجرای پروژه، مشخصات اصلی متقاضیان، بررسی وضعیت ساختمان سازی، برآورد سرمایه در گردش، تخمین حقوق و دستمزد نیروی انسانی، نحوۀ تهیۀ وسایل حمل و نقل داخلی و خارجی، بررسی هزینۀ استهلاک در اجرا و توسعۀ کار، بررسی بازخورد بازار و متقاضیان نسبت به عنوان طرح توجیهی و ... مورد بررسی دقیق قرار گرفته می شوند.

بررسی نتایج بدست آمده در گزارشات طرح توجیهی به سرمایه گذاران کمک می کند که راحت تر بتوانند نسبت به راه اندازی و افتتاح یک پروژه تصمیم بگیرند. قطعاً نیاز به کسب یک سری مجوزهای قانونی و رعایت استانداردهایی است که بایستی از سوی نهادها و سازمان های حقوقی صورت بپذیرد. گروه مهندسی مطصا در طول فعالیت حرفه ای خود توانسته اند موفق به ارائه خدمات طرح توجیهی سفارشی مانند طرح توجیهی پرورش شترمرغ گردند.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس :

تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 100
نمایش همه
علاقه مندی ها ()