لاستیک پیرلی از دیگر برندهای معروف در صنعت لاستیک سازی محسوب می گردد که افراد زیادی مشتاق خرید آن هستند. کمپانی پیرلی با اتکاء به نیروی متخصص، بهره مندی از مواد اولیۀ مرغوب و همچنین بررسی و توسعۀ محصولات خود توانسته اند موفق به طراحی و تولید لاستیک پیرلی با مشخصات فنی متفاوت گردند. مدل لاستیک بر روی کیفیت رانندگی تأثیرگذار بوده و در همین راستا شرکت های خودروسازی تلاش نموده با  خرید لاستیک پیرلی به عنوان تایرهای فابریک محصولات خود، بیش از گذشته سطح کیفیت آنها را دو چندان نمایند. هم اکنون در لیست محصولات فروشگاه چرخ و یدک، دسترسی به خرید لاستک رادیال پیرلی فراهم می باشد.

خرید اینترنتی لاستیک پیرلی

اگر قصد تعویض لاستیک های اتومبیل خود را دارید، بایستی پیش از اقدام به خرید لاستیک پیرلی ، یک سری اطلاعات تخصصی نسبت به مشخصات فنی محصولاتی که ارائه می شوند، کسب نمائید. در نتیجه بر مبنای مدل اتومبیل، شما به سهولت قادر به انتخاب لاستیک مناسب خواهید بود. در نظر گرفتن شرایط محیطی و نوع کاربری خودرو، دو عامل کلیدی هستند که در زمان خرید لاستیک خودروهای مختلف از سوی خریداران مورد توجه قرار گرفته می شوند.

بدیهی است که فروش لاستیک پیرلی در مدل های متفاوت انجام می پذیرد چون توسط شرکت های خودروسازی شاهد تولید و عرضۀ محصولاتی با توان موتور، ابعاد و وزن متفاوت می باشند. از آنجایی که در گذشته تنها امکان خرید لاستیک خودرو به صورت حضوری و مراجعه به فروشگاه در بازار صورت می گرفت ولی امروزه راه اندازی مراکز فروش اینترنتی لاستیک خودرو، شرایط مناسبی را برای  خرید لاستیک هانکوک و لاستیک پیرلی و به نوعی بررسی کلیۀ مشخصات فنی محصولات موجود در فروشگاه را برای مشتریان فراهم نموده اند. فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک به عنوان یکی از تأمین کنندگان لاستیک های خارجی در تهرا فعالیت خود را آغاز نموده اند که توانسته اند به اقتضای نیاز بازار ایران، شرایط را برای خرید اینترنتی لاستیک های پیرلی و برندهای دیگر فراهم آورند.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 89
نمایش همه
علاقه مندی ها ()