با توجه به اینکه خودروی پراید از اتومبیل های رایج در سطح کشور می باشد، در نتیجه میزان عرضه و تقاضا برای لاستیک پراید در بازار افزایش یافته است. بدین ترتیب متناسب با نیازی که دارید، می توانید بهترین انتخاب و خرید خود را از میان برندهای موجود انجام دهید. نوع لاستیک هایی که برای اتومبیل انتخاب می نمائید، بدون شک بر روی کنترل پذیری فرمان اتومبیل تأثیر می گذارد. در همین راستا هنگام خرید لاستیک پراید، بایستی تمام مشخصات فنی مندرج بر روی آن را بررسی نموده و سپس از میان برندهای موجود در بازار انتخاب و خرید نهایی خود را انجام دهید. فروشگاه چرخ و یدک با هدف پاسخگویی به سفارشات مشتریان گرامی، اقدام به تأمین و  فروش لاستیک پراید با مشخصات فنی متفاوت  نموده اند.

فاکتورهای مهم در انتخاب لاستیک پراید

در زمان خرید لاستیک پراید، بررسی تاریخ تولید، سایز تایر، نوع لاستیک، کیفیت مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ تایر، شاخص حداکثر سرعت مجاز، میزان تحمل بار و حداکثر میزان تحمل دما برخی از موارد مهم و اساسی هستند که به عنوان مشخصات فنی بر روی لاستیک های خودرو درج می شوند. بدین ترتیب متناسب با مدل اتومبیل، می توانید اقدام به خرید لاستیک پراید نمائید.

با انتخاب لاستیک های استاندارد برای اتومبیل، حس متفاوت تری از رانندگی را می توانید تجربه کنید. بنابراین بایستی در انتخاب تایرهای پراید، تمام جوانب را بررسی نموده و منطبق بر شرایط محیطی، نوع جاده و مدل خودرو، بهترین محصول را خریداری نمائید. از آنجایی که تنوع مدل و برندهای تایر در سطح بازار بسیار است و باعث سردرگمی افراد می گردد. بدین ترتیب متناسب با شرایطی که از اتومبیل خود استفاده می نمائید، می توانید اقدام به خرید لاستیک اپتیما رادیال نمائید.

با مراجعه به مراکز فروش اینترنتی لاستیک های خودرو، می توانید پس از بررسی مشخصات فنی محصولات موجود در فروشگاه، سپس مناسب ترین لاستیک پراید تمام فصل را با قیمت مناسب تر نسبت به بازار خریداری نمائید. جهت استفاده از امکانات این چنینی می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نموده و سفارش نهایی خود را ثبت نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 90
نمایش همه
علاقه مندی ها ()