تاب ریلکسی یکی از وسایل و لوازم خانگی است که جنبۀ تفریحی دارد. به عبارتی کاربرد اصلی تاب ریلکسی، جهت استراحت کردن می باشد و به عبارتی نوعی تاب راحتی به شمار می رود. این نوع صندلی یکی از اقلام ضروری در دکوراسیون منزل به شمار نمی رود بلکه به صورت سلیقه ای افراد متناسب با هزینه و توان مالی که از آن برخوردار هستند، نسبت به خرید تاب ریلکسی اقدام می کنند. فروشگاه بهسازان چوب موفق به عرضۀ لوازم خانگی در طرح های مختلف شده اند. بدین ترتیب متناسب با نیاز مشتریان، انواع تاب ریلکسی را در لیست محصولات این فروشگاه معتبر ملاحظه نموده و با قیمت مناسب خرید تاب ریلکسی را انجام دهید.

خرید تاب ریلکسی در طرح های متنوع

اگر در صدد برای خرید تاب ریلکسی هستید، این محصول را می توانید به صورت تک نفره و یا دو نفره خریداری نمائید. فاکتور مهمی که هنگام خرید این محصول بایستی در نظر بگیرید، این است که مشخصات فنی محصول را بررسی نموده و پس از اطمینان یافتن نسبت به کیفیت، آن را خریداری نمائید. متناسب با سلیقۀ شخصی می توانید نسبت به خرید تاب ریلکسی چوبی و یا تاب ریلکسی فلزی دو نفره تصمیم گیری نمائید.

از ویژگی های بارز تاب ریلکسی می توان به کاربرد آن اشاره نمود که جهت ایجاد فضایی آرامش بخش، از سوی افراد مختلف مورد استقبال قرار گرفته می شود. با در نظر گرفتن ترکیب رنگبندی اجزای مختلف این محصول، متناسب با طراحی دکوراسیون داخلی، می توانید مناسب ترین مدل را انتخاب و با قیمت مناسب خریداری نمائید.

قیمت تاب ریلکسی بر اساس جنس متریال و مدل آن تعیین می گردد. امکان خرید تاب ریلکسی در طرح های متنوع برای شما فراهم می باشد. بدین ترتیب متناسب با هزینه ای که در اختیار دارید، می توانید مناسب ترین محصولات را با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب خریداری نمائید. جهت  خرید آینه کنسول و تاب ریلکسی یک نفره ارزان می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 110
نمایش همه
علاقه مندی ها ()