آینه کنسول از دیگر اقلامی است که در طراحی دکوراسیون داخلی منزل به کار برده می شود. از سوی تولید کنندگان، شاهد خلاقیت در طراحی و ساخت محصولات دکوراسیون خانگی هستیم. انواع آینه کنسول با متریال چوبی و فلزی در طرح های شیک و متنوع تولید و به بازار عرضه می شوند. در این صورت می توانید متناسب با فضای خالی که در دکوراسیون اتاق نشیمن، راهرو و یا اتاق ها دارید، اقدام به خرید آینه کنسول نمائید. فروشگاه بهسازان چوب در طول فعالیت حرفه ای خود، موفق به عرضۀ انواع لوازم خانگی اعم از آینه کنسول چوبی و فلزی در طرح های شیک مدرن و کلاسیک گردند.

عوامل تعیین قیمت آینه کنسول

میز کنسول محل مناسبی برای قرار دادن لوازم و وسایل زینتی است که می توانید جهت جلوه بخشیدن به فضای دکوراسیون از آن بهره مند گردید. ضمن آنکه از آینه کنسول برای مشاهدۀ خود و به نحوی ایجاد تغییرات چشمگیر در فضای دکوراسیون استفاده نمایند. بدین ترتیب متناسب با چیدمان وسایل و لوازم دکوراسیون داخلی منزل، رنگبندی و طرح های متنوع آن در سطح بازار، می توانید نسبت به خرید آینه کنسول معرق کاری شده و یا ساده اقدام نمائید.

با این تفاسیر امکان خرید آینه کنسول ارزان و همچنین گران قیمت در ابعاد، طرح، رنگبندی و جنس های متفاوت فراهم می باشد. لازم به ذکر است که موارد مذکور نیز بر روی قیمت آینه کنسول تأثیرگذار می باشد. بدین ترتیب متناسب با فضای دکوراسیون منزل، به سهولت قادر به انتخاب میز و آینه کنسول مناسب خواهید بود. خرید کتابخانه چوبی را می توانید به صورت اینترنتی در زمان کوتاه انجام دهید.

در طرح های متنوع و شیک می توان بهترین آینه کنسول مدرن و کلاسیک را خریداری نمائید. قرار دادن میز و آینه کنسول در فضای دکوراسیون سالن پذیرایی، زیبایی نمای دکوراسیون را دو چندان می نماید. طراحان دکوراسیون داخلی تلاش می کنند متناسب با فضای دکوراسیون داخلی که در اختیار دارند، بتوانند از میان محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب، انتخاب و خرید خود را نهایی نمایند.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 103
نمایش همه
علاقه مندی ها ()